جمعه 30 شهریور 1403

بازیکنی خوب نباشد از چرخه خارج میشود؛ / شمسایی: اصلا از بازیکنانم راضی نیستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکنی خوب نباشد از چرخه خارج میشود؛ / شمسایی: اصلا از بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با وجود کسب پیروزی 9 بر 4 و صعود به مرحله حذفی جام جهانی اصلا از نمایش شاگردانش مقابل فرانسه رضایت ندارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی 9 بر 4 مقابل گوآتمالا و صعود به مرحله بعدی مسابقات به دلیل نمایش ضعیف شاگردانش در نیمه اول که نتیجه 3 بر 3 را رقم زد، اینطور گفت: اول خسته نباشید به بازیکنان می‌گویم ولی اصلا از هیچ‌کدام‌شان راضی نیستم. تیمی که می‌خواهد برنده بازی باشد، باید با تفکر حرفه‌ای جلو برود.

ویدئو: 353415

او ادامه داد: در این یکی دو روزه ذهن‌شان درگیر بود و این هم به ما برمی‌گردد. در روزی که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم، بازی را بردیم و صعود کردیم ولی بازی برای من بسیار سطح پایین بود. از این بابت ناراحتم.

شمسایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بازیکنان اتمام حجت کرد و گفت: قطعا نکاتی را با بازیکنان درمیان خواهم گذاشت. هر کس خودش را پیدا کند، بازی می‌کند و هر کسی نه از چرخه خارج می‌شود.

او در واکنش به این سوال که آیا نمایش تیم ملی در مصاف سوم مقابل فرانسه بهتر خواهد شد یا خیر بیان کرد: سه روز وقت داریم. بازی را می‌بینیم. آنالیز می‌کنیم و آن چیزی که مدنظرمان است را در زمین پیاده می‌کنیم.