جمعه 14 اردیبهشت 1403

بازی با تیم‌های بزرگ؛/ راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی با تیم‌های بزرگ؛/ راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت

سرمربی پیکان معتقد است مصاف بازیکنان جوان تیمش با تیم‌های بزرگ باعث بالا رفتن شخصیت تیمی آنها می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیکان مقابل هوادار در این هفته از لیگ، با حساب دو بر صفر عقب افتاده بود و در 30 دقیقه ابتدایی، اسیر حملات حریف سرپنجه و آماده خود شده بود اما در پایان، امتیازات تقسیم شد و مسعود شجاعی و رضا عنایتی به تساوی رضایت دادند.

بعد از پایان این بازی، عنایتی در کنفرانس خبری به موضوع قابل توجهی در مورد تیمش اشاره کرد. او دلیل تغییر نتیجه شکست 2 بر صفر با تساوی 2 - 2 مقابل هوادار را به «شخصیت گرفتن» تیمش ارتباط داد و گفت: «در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فرصت این را داشتیم که بازی را ببریم. تیمی که بازی باخته را برمی‌گرداند یعنی شخصیت خوبی دارد.»

عنایتی با شناختی که از بازیکنانش پیدا کرده، چنین جمله‌ای به زبان آورد. جالب است بدانید پیکان برای رسیدن به این شرایط، با لطف قرعه لیگ و خواسته رضا عنایتی، مقابل تیم‌های بزرگ قرار گرفت تا شخصیت تیمی بهتری به خود بگیرد. آنها 27 اسفند در لیگ با پرسپولیس بازی کردند، سپس 12 فروردین در یک بازی دوستانه به مصاف استقلال رفتند. از نگاه عنایتی، دیدار با تیم‌های بزرگ به بازیکنان جوان انگیزه می‌دهد و برآیند این اتفاق، بالا رفتن شخصیت تیمی است. از این رو، تلاش پیکان برای اضافه کردن دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های مهم و نامدار لیگ، بر مبنای افزایش شخصیت تیمی است.