شنبه 16 تیر 1403

بازی با موراتا لذت‌بخش است / پیام پدری به بارسا: در تیم ملی خطرناک‌ترم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی با موراتا لذت‌بخش است / پیام پدری به بارسا: در تیم ملی خطرناک‌ترم!

پدری، ستاره خط میانی بارسا و اسپانیا، در مصاحبه با موندو دپورتیو گفت در پست جدیدی که در تیم ملی اسپانیا به او واگذار شده خطرناک‌تر است.

به گزارش "ورزش سه"، پدری این روزها در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می‌برد. روزنامه موندو دپورتیوو در محل اردو به سراغ پدری رفت. ستاره جوان بارسا گفت دلش برای استراحت و تعطیلات لک زده ولی قبل از آن کار مهمی دارد: قهرمانی با اسپانیا در یورو 2024.

دلافوئنته قبل از یورو گفت پدری باید خودش را پیدا کند. ظاهرا خودت را پیدا کرده‌ای؟ حالم خیلی خوب است. اعتماد به نفس به مراتب بهتری دارم. من مثل بقیه بچه‌ها سرشار از اشتیاق برای قهرمانی هستم و می‌خواهم رویای اسپانیا برای فتح جام را به واقعیت تبدیل کنم. اعتقادم این است که ما تیمی که بتواند به این افتخار برسد را داریم.

مدت طولانی بود که در تیم ملی نبودی. این تغییر برایت مفید بود؟ بله من در بارسا مصدومیتهایی داشتم که باعث شده بود افت کنم. ولی می‌خواستم هر طور شده به تیم ملی برسم و با هم‌تیمی‌هایم در اردو باشم. من اینجا خیلی راحتم و هر روز بهتر می‌شوم.

یک تغییر مهم این است که در تیم ملی شماره 10 شده‌ای و آزادی بیشتری داری. بله درست است. در این پست شما فرصت این را دارید که خطرناک‌تر باشید. در این پست هم می‌شود بیشتر گل زد و هم بیشتر پاس گل داد. حتی اگر پاسهای من پاس گل نشود فضا را باز می‌کند تا یکی دیگر از بچه‌ها پاس گل بدهد. این برای تیم خیلی مهم است. خودم احساس می‌کنم در این پست به مراتب خطرناک‌تر هستم.

در بارسا وظیفه‌ات بیشتر این بود که توپ را جمع کنی و به محوطه جریمه نزدیک‌تر کنی ولی الان انگار وظیفه‌ات این است که توپ را به درون محوطه جریمه برسانی. درست است؟ دقیقا. خیلی از مربیانی که داشته‌ام این را از من می‌خواستد که بیشتر وارد محوطه جریمه بشوم و گل بزنم و پاس گل بدهم. ولی در پستی که در باشگاه داشتم این سخت‌تر بود اما در پست فعلی در تیم ملی این کار به مراتب راحت‌تر است. از این گذشته من در تیم ملی با موراتا بازی می‌کنم که کار را برای یک شماره 10 واقعا راحت می‌کند. بازی با موراتا واقعا لذت بخش است.

شماره 10 آلمان گوندوگان است که هم‌تیمی تو است. نظرت چیست؟ گوندوگان بازیکنی است که می‌تواند در پست 10 و 8 و 6 بازی کند. در هر سه پست هم کیفیت دارد. از اولین لحظه‌ای که او را در بارسا دیدم از بازی‌اش لذت برده‌ام. من از قبل می‌دانستم چقدر بااستعداد است. امیدوارم مقابل ما روز خوبی نداشته باشد.

بازی با موراتا لذت‌بخش است / پیام پدری به بارسا: در تیم ملی خطرناک‌ترم! 2
بازی با موراتا لذت‌بخش است / پیام پدری به بارسا: در تیم ملی خطرناک‌ترم! 3