جمعه 14 اردیبهشت 1403

بازی چهارشنبه پنجاه - پنجاه است / توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی چهارشنبه پنجاه - پنجاه است / توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم

توماس توخل بعد از پیروزی مقابل کلن تیمش با حداقل انرژی و توان لازم برای پیروزی بازی کرده تا خودش را برای بازی با آرسنال حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چهارشنبه باید در یک دیدار مرگ و زندگی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف آرسنال برود امروز در بوندس‌لیگا در دیداری به میدان رفت که برایش به هیچ وجه اهمیت آن مسابقه را نداشت.

باواریایی‌ها در خانه خودشان با گلهای گررو و مولر کلن را 2-0 شکست دادند ولی همانطور که توماس توخل در پایان بازی اعتراف کرد همه هوش و حواس بایرن به بازی چهارشنبه با آرسنال است.

از عملکرد تیم راضی نیستم در نیمه اول فرصتهای عالی‌ای داشتیم. حداقل سه یا چهار فرصت بزرگ در محوطه جریمه حریف داشتیم ولی گل اول را از بیرون محوطه جریمه زدیم. رویهم‌رفته بین دو بازی بسیار مهم حفظ تمرکز در بالاترین سطح خیلی آسان نیست.

مصدومیت کینگزلی کومان؟ مصدومیت کینگزلی در حال حاضر مهم‌ترین نگرانی ما است. او بعد از مدتها دوباره به ترکیب فیکس بایرن برگشته بود. خیلی حیف شد.

حداقلی بازی کردیم تا با آرامش به آرسنال برسیم از نظر عملکردی جای پیشرفت داریم. در این بازی حداقل بازی ممکن را کردیم تا با آرامش به بازی آرسنال برسیم. بازی با آرسنال بازی پنجاه پنجاه است و باید با آخرین حد توان‌مان بازی کنیم. برای کینگزلی خیلی متاسفم. او برای ما بازیکنی کلیدی است.

امیدوارم سانه به بازی چهارشنبه برسد امیدواریم لروی سانه را چهارشنبه در اختیار داشته باشیم. امروز نمی‌خواستیم ریسک کنیم. مانوئل نویر هم می‌توانست امروز بازی کند ولی درباره او هم نخواستیم ریسک کنیم. در این مرحله تعیین‌کننده از فصل باید تیمی کامل داشته باشیم و البته یک روحیه رقابت‌جو و تسلیم‌نشدنی. با اینحال اینکه وضعیت مصدومان باعث شده ما ضربه بخوریم یک واقعیت است.

بازی چهارشنبه پنجاه - پنجاه است / توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم 2