چهارشنبه 18 مهر 1403

باقری: وضعیت مس شبیه استقلالِ استراماچونی است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
باقری: وضعیت مس شبیه استقلالِ استراماچونی است

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان وضعیت حال حاضر این تیم را با زمان حضور استراماچونی در استقلال قابل مقایسه دانست.

- اخبار ورزشی -

فرشید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج ضعیف مس رفسنجان در شروع فصل جدید و کسب پنج امتیاز از شش مسابقه اظهار داشت: خودمان هم از نتایج راضی نیستیم، ولی روی اتفاقات فوتبالی و اشتباهات داوری هم می‌توانیم بحث داشته باشیم. به‌عنوان مثال در بازی با چادرملو و شمس آذر که شکست خوردیم، از اشتباهات داوری هم لطمه خوردیم و در چند بازی نیز بدشانس بودیم. در دو بازی آخر واقعاً فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و در مجموع حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم.

حمایت باشگاه مس رفسنجان از نویدکیا

وی در واکنش به حمایت مسئولان باشگاه مس رفسنجان از محرم نویدکیا تصریح کرد: باشگاه می‌بیند که تیم خوب فوتبال بازی می‌کند و این طبیعی است که از کادر فنی حمایت کند. ما در این فصل تیم خوبی داریم و قطعاً در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت و همان تیمی می‌شویم که هواداران انتظار دارند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که در استقلال بودم و آقای استراماچونی هدایت تیم را بر عهده داشت، در هفته‌های ابتدایی خوب امتیاز نگرفتیم، ولی در ادامه وضعیت خیلی بهتر شد و استقلال جدا از اینکه خوب بازی می‌کرد، نتیجه هم می‌گرفت. شرایط مس از این لحاظ شبیه استقلالِ استراماچونی است، ولی شک نداریم که در بازی‌های بعدی نتایج خوبی خواهیم گرفت.