شنبه 31 شهریور 1403

بالاتر از پدیده‌های جوان: کروس جذاب‌ترین ستاره یورو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بالاتر از پدیده‌های جوان: کروس جذاب‌ترین ستاره یورو

تونی کروس جذاب‌ترین ستاره تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2024 بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در خاک آلمان برگزار شد و تیم ملی این کشور توانست با ارائه عملکردی درخشان بسیاری از فوتبال دوستان را مجذوب خودش کند و تعداد دنبال کننده‌های بسیاری از بازیکنان این تیم در طول این مسابقات به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

تونی کروس جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی آلمان در یورو 2024 حداقل از نظر افزایش تعداد دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی بود. تحلیلی که از سوی Betway صورت گرفته است نشان می‌دهد که این بازیکن از زمان شروع این مسابقات 875100 دنبال کننده جدید در اینستاگرامش داشته است.

این یعنی او حتی موفق شده است توجه بیشتری نسبت به بازیکنان جوان و درخشانی مانند فلورین ویرتز و جمال موسیالا را جلب کند که در جایگاه دوم و سوم این آنالیز صورت گرفته قرار دارند و در طول این جام مورد توجه بسیاری قرار داشتند.

این ستاره آلمانی در آخرین دیدارهایش با پیراهن تیم ملی این کشور نشان داد که یکی از ارکان اصلی و قدرتمند این تیم بوده و توانست با ارائه یک عملکرد درخشان نقش مهمی را در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی ایفا کند و هواداران هم به خوبی این موضوع را دیدند و تحسین کردند.

ویرتز هم از ابتدای یورو 2024 با افزایش قابل توجهی در تعداد دنبال کننده‌هایش روبرو شد و 610 هزار هوادار جدید پیدا کرد. این در حالی است که موسیالا هم با 530 هزار هوادار جدید چهره‌های جذاب جام برای هواداران آلمانی بود.

بالاتر از پدیده‌های جوان: کروس جذاب‌ترین ستاره یورو 2