پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باگناما همه را شوکه کرد!/ پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باگناما همه را شوکه کرد!/ پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

اریک بایناما در غیاب زنده‌روح و تورس درخشان ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایناما بازیکن اهل گابن گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اولین اثرگذاری مستقیم خود را در این تیم انجام داد و پاس گل فوق‌العاده‌ای را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد.

هافبک گل‌گهر در نیم فصل دوم، برخلاف نیم فصل اول به بازیکن اصلی این تیم تبدیل شده و در ترکیب ابتدایی به میدان می‌رود و در بازی مقابل استقلال خوزستان از نزدیکی دایره میان میدان پاس بلند و در عمقی را برای سحرخیزان ارسال کرد و این بازیکن را در شرایط تک به تک قرار داد تا اولین گل گل‌گهر به ثمر برسد، دید خوب، سرعت و دقت بالا پاس او به زیبایی گل سحرخیزان اضافه کرد.

این بازیکن فصل گذشته با یک گل زده و یک پاس گل عملکرد نسبتا ضعیفی از لحاظ آماری داشت که در این فصل با ارسال پاس گل، یک گل تا تکرار همان آمار فاصله دارد.

اریک بایناما در بازی‌های اخیر گل‌گهر نقش محوری در ترکیب این تیم ایفا می‌کند و در بازی با استقلال خوزستان وظایف روبرتو تورس به او سپرده شده بود تا در غیاب ستاره اسپانیایی گل‌گهر بین خطوط این تیم حرکت کند و نقطه اتصال هافبک‌ها و مهاجمان این تیم باشد.

نبود زنده‌روح و تورس مسئولیت‌های این بازیکن را بیشتر کرده بود و البته این بازیکن به خوبی جای خالی این دو بازیکن را پرکرد و روی گل اول این تیم تاثیرگذار بود.

باگناما همه را شوکه کرد!/ پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر! 2