شنبه 31 شهریور 1403

باید به فلورنتینو پرز اعتماد کنید / رئالی‌ها خوشحال باشند: کهکشانی‌های 2 در راه است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید به فلورنتینو پرز اعتماد کنید / رئالی‌ها خوشحال باشند: کهکشانی‌های 2 در راه است!

فلورنتینو پرز در رئال مادرید سیاستی جدید در پیش گرفته و در سالهای آینده باید منتظر نسخه جدیدی از کهکشانی‌های پایتخت اسپانیا باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از دوره‌ای کم‌سابقه در تاریخ باشگاه که در آن شاهد خداحافظی عده‌ای از بزرگترین ستاره‌های اخیرش بود حالا با هدایت فلورنتینو پرز پروژه ورزشی جدیدی را آغاز کرده است که نتیجه آن در سالهای آینده نسخه‌ای جدید از کهکشانی‌ها خواهد بود.

رئال در سالهای اخیر شاهد جدایی پیاپی چند ستاره بزرگ بود که هواداران تا مدتها نمی‌توانستند نبود آنها را هضم کنند. این روند از سال 2018 با جدایی کریستیانو رونالدو آغاز شد که بسیاری او را بزرگترین ستاره تاریخ باشگاه می‌دانستند. اما این پایان روند نبود و بعد از رونالدو شاهد جدا شدن چند نام بزرگ مثل گرت بیل، رافائل واران، کاسمیرو، ادن هازارد و در نهایت کریم بنزما بودیم.

در همین دوره فلورنتینو پرز بی سر و صدا در پی جذب ستاره‌هایی جوان بود که خیلی زود توانستند جا بیفتند و محبوب هواداران بشوند. ستاره‌هایی مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو، فده والورده، میلیتائو، کاماوینگا و شوامنی.

در دو سال گذشته هواداران رئال بی‌صبرانه منتظر جذب یک ابرستاره بودند و امیدوار بودند او بتواند جای خالی کریس رونالدو را پر کند: کیلیان امباپه. از این گذشته شایعات زیادی در اسپانیا مطرح است که مدعی هستند فلورنتینو پرز به دنبال جذب ارلینگ هالند هم بوده است. ستاره نروژی که تابستان گذشته از دورتموند به سیتی پیوست و نه رئال.

درحالیکه رئال تا این لحظه نتوانسته هدفهای بزرگش امباپه و هالند را خریداری کند پرز امسال تابستان مسیر دیگری در پیش گرفت و جود بلینگام را از دورتموند به خدمت گرفت. با وجودی که عده زیادی از هواداران از رئیس باشگاه‌شان به دلیل ناکامی در جذب امباپه انتقاد می‌کردند او روی اسب جود بلینگام شرط‌بندی کرد و هفته‌های گذشته از فصل جدید نشان می‌دهد او در این شرط‌بندی پیروزی بزرگی به دست آورده است.

رئال مادرید با اهدای پیراهن تاریخی شماره 5 باشگاه به جود بلینگام نشان داد روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. پیراهنی که به نام یکی از اسطوره‌های باشگاه زین‌الدین زیدان شناخته می‌شود.

مشخص نیست آیا فلورنتینو پرز تابستان آینده می‌تواند به هدف طولانی‌مدتش در جذب کیلیان امباپه برسد یا نه اما حتی در صورت رئالی نشدن این ستاره بزرگ فرانسوی شکی نیست که پروژه جدید رئال ما را در سالهای آینده با نسخه‌ای جدید از کهکشانی‌ها مواجه خواهد کرد.

باید به فلورنتینو پرز اعتماد کنید / رئالی‌ها خوشحال باشند: کهکشانی‌های 2 در راه است! 2
باید به فلورنتینو پرز اعتماد کنید / رئالی‌ها خوشحال باشند: کهکشانی‌های 2 در راه است! 3