پنج‌شنبه 12 مهر 1403

باید تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم؛/ الهامی: سخت‌ترین بازی را در پیش داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم؛/ الهامی: سخت‌ترین بازی را در پیش داریم

سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد فردا رقابت دشواری مقابل ملوان انزلی خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی مقابل ملوان عنوان کرد: به مازیار زارع بابت تیم خیلی خوبی که دارد و جایگاهی که در جدول دارند، تبریک جانانه می‌گویم و این مسئله نشان دهنده صلابت و ثبات این تیم است. تیم خیلی خوبی هستند و ریتم خوبی دارند و یکی از تیم‌های با کیفیت به شمار می‌روند.

او ادامه داد: این مسائل نشان می‌دهد فردا بازی خیلی سختی داریم و بازیکنان ما باید با تمرکز بالا و آمادگی ذهنی خوب در زمین حاضر شوند تا بتوانیم انشاالله نمایش با کیفیت همراه با سه امتیاز داشته باشیم.

سرمربی نساجی یادآور شد: هر چند بازی سختی داریم و شرایط ملوان در هفته‌های اخیر متفاوت از چندین سال گذشته بوده و این نشان می‌دهد حریف خوب با بازیکنان با کیفیت مقابل ما قرار می‌گیرد. ملوان در دیدارهای قبل با کیفیت کار کرده و این مسئله کارمان را سخت می‌کند، ولی امیدوارم بازیکنان ما عملکرد واقعی خودشان را ارائه بدهند و با تمرکز بالا و اعتماد به نفس کافی، نتیجه بگیرند.

الهامی تاکید کرد: باید تمرکز، تمرکز و تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم. کارهای لازم را در طول هفته انجام دادیم. ملوان نقاط قوت بسیار زیادی دارد و سعی ما بر این است تا آنها را پوشش بدهیم و با تمهیدات لازم به خواسته خودمان برسیم.