شنبه 24 شهریور 1403

باید یک راهبرد جدید و طرحی نو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شروع کنیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
باید یک راهبرد جدید و طرحی نو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شروع کنیم + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست صمیمی با فرزندان شهدای دولت ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و خیر مقدم به یادگاران شهدای بزرگوار دولت، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و فرزندان شهدا که به تعبیر امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، راه‌گشای مسیر ما در امر خدمت‌رسانی است. معاون رئیس جمهور با اشاره به شهید بزرگوار محمدعلی...

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست صمیمی با فرزندان شهدای دولت اظهار داشت: باید یک راهبرد جدید و طرحی نو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شروع کنیم. وی افزود: بر برگزاری نشست با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان مصر هستیم و به آن اعتقاد داریم. وی افزود: جامعه ایثارگری، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به مثابه یک پل مستحکم برای عبور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر عقل بر انسان حاکم باشد و خداوند بصیرت بدهد می‌توانیم با کمک ستاره‌های فروزان که شهدا هستند در تاریکی‌ها راه خود را پیدا کنیم.

اوحدی تاکید کرد: جلسات با خانواده‌های شهدا باید ادامه دارد باشد و محدود به هفته دولت نباشد.