دوشنبه 9 مهر 1403

باید 100 درصد یانگ بویز را ببریم / فلیک جوی عالی درست کرده، فردا جبران می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید 100 درصد یانگ بویز را ببریم / فلیک جوی عالی درست کرده، فردا جبران می‌کنیم

مارک کاسادو در نشست خبری امروز خود به شکل ویژه ای از هانسی فلیک تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست در زمین اوساسونا که اولین باخت تیم در لالیگا بود، خود را مهیای بازی با یانگ بویز سوئیس در لیگ قهرمانان می کند. این دومین بازی بارسا در این رقابت ها بعد از شکست از موناکو است.

مارک کاسادو، هافبک دفاعی جوان بارسا، در نشست خبری این بازی گفت: «من فکر می کنم که تیم مشتاق و با انگیزه است تا اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان در مقابل هواداران را انجام دهد. من این میل را در همه بازیکنانم می بینم. در مورد خودم نسبت به فصل قبل تفاوت قابل توجه است. رسیدن به تیم اول و بازی در این سطح از نظر قدرت رقبا و سطح بدنی کاملا متفاوت است. اما کادر فنی و هم تیمی ها به جوانان کمک می کنند و همه به ما اعتماد به نفس می دهند. بازی کردن با بازیکنان کلاس جهانی مانند پدری کار را برای شما آسان می کند.»

پیغام فلیک بعد از شکست از اوساسونا: «من فکر می کنم او مربی ای نزدیک به بازیکنان است و یک جو عالی در تیم درست کرده است. او به ما اعتماد به نفس می دهد. پس از شکست در السادار، تیم می خواهد شرایط را برگرداند. ما فردا باید صد در صد برنده شویم و بهترین نسخه خود را ارائه دهیم. فکر می کنم تیم مشتاق پیروزی در اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان است. هیچ کس دوست ندارد شکست بخورد اما ما ذهنیت خوبی داریم و امیدواریم که برنده شویم.»

کاسادو در مورد شرایط خودش گفت: «مهم این است که در هر جلسه تمرینی تا حد امکان سخت کار کنیم، اما در کنار این بازیکنان باورنکردنی بازی راحت تر است. بارسا اگرچه تیمی جوان است اما خیلی از جوان های ما تجربه بالایی دارند. خودم را در شرایط خوبی می بینم و می خواهم با بارسا عناوین زیادی کسب کنم.» بازگشت فرانکی دی یونگ: «بازگشت او خبر خوبی برای ما خواهد بود و هر چه بیشتر بازیکنان مصدوم ریکاوری کنند، بهتر است. مربی به من چیزی در مورد بازی کردن او نگفته اما امیدوارم فرانکی هر چه زودتر بازی کند.»

باید 100 درصد یانگ بویز را ببریم / فلیک جوی عالی درست کرده، فردا جبران می‌کنیم 2
باید 100 درصد یانگ بویز را ببریم / فلیک جوی عالی درست کرده، فردا جبران می‌کنیم 3