شنبه 7 مهر 1403

بایرن برای تیم ژابی آنقدرها هم ترسناک نیست / شلیک دقیق آندریش به قلب آلیانز آره‌نا (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بایرن برای تیم ژابی آنقدرها هم ترسناک نیست / شلیک دقیق آندریش به قلب آلیانز آره‌نا (عکس)

در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا لورکوزن با شوت تماشایی روبرت آندریش از بایرن مونیخ پیش افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن امروز در آلیانز آره‌نا به مصاف بایرن پرقدرت و زهردار ونسان کمپانی رفته است. دیداری بسیار حساس بین لورکوزن که فصل گذشته قهرمانی را از چنگ بایرن درآورد با تیم احیا شده ونسان کمپانی که هر حریفی را می‌ترساند.

اولین گل بازی در دقیقه 31 به نام لورکوزن رقم خورد. شوتی تماشایی از ستاره ملی‌پوش لورکوزن، روبرت آندریش که به گوشه دروازه مانوئل نویر رفت و ورزشگاه را غرق سکوت کرد.

ماجرا از زمانی آغاز شد که پاولوویچ پاس رو به عقب اشتباهی برای نویر فرستاد تا یک کرنر تقدیم به لورکوزن شود. شاگردان آلونسو از این کرنر بادآورده بهترین استفاده را بردند. کرنر گریمالدو به شکلی کات‌دار از بالای سر همه گذشت و روی خط محوطه به گریمالدو رسید. او توپ را جلوی پای آ «دریش کاشت تا شوت محکم او به گوشه دروازه برود.

لورکوزن در صورت پیروزی در این مسابقه 12 امتیازی شده و با بایرن از نظر امتیاز مساوی خواهد شد. اما در صورت تساوی لورکوزن پشت سر لایپزیش در رتبه سوم ایستاده و بایرن با اختلاف دو امتیاز صدرنشین خواهد ماند.

پاولوویچ که به نوعی روی گل لورکوزن تاثیرگذار بود چند دقیقه بعد اشتباهش را به بهترین شکل ممکن جبران کرد و با یک سوپرگل کار را به تساوی کشاند.

بایرن برای تیم ژابی آنقدرها هم ترسناک نیست / شلیک دقیق آندریش به قلب آلیانز آره‌نا (عکس) 2
بایرن برای تیم ژابی آنقدرها هم ترسناک نیست / شلیک دقیق آندریش به قلب آلیانز آره‌نا (عکس) 3