شنبه 31 شهریور 1403

بایرن مونیخ، یک هفته و بیست گل / آمار خیره‌کننده تهاجمی‌ترین تیم فوتبال جهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بایرن مونیخ، یک هفته و بیست گل / آمار خیره‌کننده تهاجمی‌ترین تیم فوتبال جهان

بایرن مونیخ بعد از پیروزی تاریخی 9-2 مقابل دینامو زاگرب بلافاصله در بوندس‌لیگا هم وردربرمن را 5-0 در هم کوبید.

به گزارش "ورزش سه"، غرش باورنکردنی بایرن مونیخ ونسان کمپانی به دو بازی اخیر مقابل دینامو زاگرب و وردربرمن خلاصه نمی‌شود. یادمان باشد که باواریایی‌ها شنبه گذشته، دقیقا یک هفته پیش، هلشتاین کیل را هم 6-1 در هم کوبیده بودند. سه روز بعد تیم کمپانی سفر اروپایی‌اش را آغاز کرد و دینامو زاگرب را 9-2 نقره‌داغ کرد.

رکوردار قهرمانی در تاریخ بوندس‌لیگا این روزها به سادگی می‌برد. انگار که هیچ حریفی توانایی ایستادن مقابل این بایرن سرحال و سرپنجه را ندارد.

بایرن بازی را با ترس و لرز شروع کرد: نویر مصدوم است

بایرن مونیخ امروز در حالی وارد استادیوم وردبرمن شد که به نظر می‌رسید بعد از دو برد پرگل شانس از تیم کمپانی رو برگردانده است. او مانوئل نویر که در دیدار مقابل زاگرب آسیب دیده بود را ترکیب وارد کرده بود ولی وقتی بازی شروع شد خبری از نویر درون دروازه نبود. هواداران با تعجب اسون اولرایش را درون دروازه می‌دیدند و چند دقیقه بعد اطلاعیه باشگاه نشان داد که نویر در جریان گرم کردن احساس درد کرده و جایش را به اولرایش داده است.

ولی این تیم ترس نمی‌شناسد، به لطف یک نفر: میشل اولیسه

ستاره 22 ساله فرانسوی که با موهای بافته‌ش همیشه به وضوح در زمین دیده می‌شود امروز مثل یک مگااستار درخشید. دو گل و دو پاس گل. اولیسه خیلی زود از اشتباه وایزر، بازیکن وردر، نهایت استفاده را برد و اولین گل بازی را برای تیمش زد. 9 دقیقه بعد او رقص‌کنان از چند بازیکن حریف عبور کرد و توپ را در حالی به موسیالا سپرد که او تنها یک بغل پا نیاز داشت تا گل دوم بایرن زده شود.

نمایش اولیسه در نیمه دوم هم ادامه داشت

میشل در نیمه دوم برای هری کین پاس گل ساخت و سه دقیقه بعد گوشه دروازه وردربرمن را لرزاند تا یک بریس گل و یک بریس پاس گل به نامش ثبت شود.

جوان فرانسوی بایرن در سه بازی اخیر پنج گل زده است. یک گل مقابل هلشتاین، دو گل مقابل زاگرب و حالا دو گل مقابل وردربرمن. اگر هنوز متقاعد نشده‌اید که او شایسته بهترین بازیکن میدان بود به این آمار توجه کنید: اولیسه بیشترین شوت در چارچوب را شلیک کرد و 65 درصد دوئل‌هایش را برد.

وقتی سرژ گنابری گل پنجم بایرن را زد تعداد گلهای تیم کمپانی در این هفته به 20 گل رسید. آخرین باری که بایرن چنین آمار عجیبی ثبت کرده بود به آگوست 2021 برمی‌گردد. زمانی که تیم یولیان ناگلزمان ابتدا کلن را 3-2 برد، بعد برمر اس فاو را 12-0 شکست داد و با نتیجه 5-0 از سد هرتا برلین گذشت.

بایرن مونیخ، یک هفته و بیست گل / آمار خیره‌کننده تهاجمی‌ترین تیم فوتبال جهان 2
بایرن مونیخ، یک هفته و بیست گل / آمار خیره‌کننده تهاجمی‌ترین تیم فوتبال جهان 3
بایرن مونیخ، یک هفته و بیست گل / آمار خیره‌کننده تهاجمی‌ترین تیم فوتبال جهان 4