یک‌شنبه 1 مهر 1403

با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد

فالوئرهای صفحه اینستاگرامی کیلیان امباپه پس از رسمی شدن انتقالش به رئال مادرید با افزایش دو میلیونی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید و اعلام آن توسط باشگاه اسپانیایی، پیامدهای زیادی به دنبال داشته است و یکی از مهم‌ترین آنها افزایش فالوئرهای صفحه اینستاگرامی این بازیکن بوده است.

در حالی‌که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان پیگیر و منتظر اعلام رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید بودند، بالاخره در ساعت 19:30 به وقت اسپانیا، باشگاه مادریدی در بیانیه‌ای این انتقال را رسمی کرد.

با هجوم کاربران فضای مجازی به سایت رئال مادرید، این سایت برای دقایقی از دسترس خارج شد و سپس توییت باشگاه درباره این انتقال، در همان ساعات اولیه 782 هزار لایک شد که عددی شگفت‌انگیز است.

علاوه‌بر خود باشگاه، هواداران به پیج کیلیان امباپه هم هجوم بردند. در حدود 5 ساعت اولیه پس از رسمی شدن قرارداد ستاره فرانسوی و رئال مادرید، پیج او که پیش از این 114 میلیون فالوئر داشت، با افزایش دو میلیونی مواجه شد و به عدد فوق‌العاده 116 میلیون فالوئر رسید.

علاوه‌بر این‌ها، منابع نزدیک به رئال مادرید اعلام کرده‌اند که بزودی پیراهن‌های باشگاه با نام امباپه در فروشگاه‌های رسمی رئال موجود می‌شوند و انتظار می‌رود هواداران در آنجا هم یک رکورد تازه ثبت کنند.

با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد 2
با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد 3