چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

با این وضعیت مالی صلاح نبود / تباس: همان بهتر مسی به بارسلونا برنگشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با این وضعیت مالی صلاح نبود / تباس: همان بهتر مسی به بارسلونا برنگشت

رئیس لالیگا شرایط اقتصادی بارسا را برای برگرداندن مسی مناسب نمی دانست و خوشحال است این بازیکن در چنین وضعیتی به باشگاه کاتالان ملحق نشد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که اعلام شد لیونل مسی به بارسلونا بر نمی گردد و راهی اینتر میامی خواهد شد. این در حالی است که بارسا عنوان کرده بود هر کاری برای برگرداندن او انجام خواهد داد. مسی در بخشی از مصاحبه خود گفت که دوست نداشت به قیمت کم شدن دستمزد بازیکنان بارسا یا فروش آنها به این تیم برگردد.

تباس نیز با مسی موفق است. رئیس لالیگا در این رابطه گفت: «اگر قرار باشد بازیکنی بزرگ به تیم ملحق شود و در عوض وضعیت اقتصادی را ویرانه کند، به عنوان رئیس ترجیح می دهم او را جذب نکنم. شرایط اقتصادی بارسا نسبت به فصل قبل فقط اندکی بهتر شده و بازگشت مسی از نظر مالی به سود باشگاه نبود.»

تباس ادامه داد: «در چنین شرایط همان بهتر که مسی به بارسلونا برنگشت. الان بارسا نمی تواند به ازای فروش یک بازیکن، بازیکنی جدید بخرد و قانون ما شفاف و روشن است. از سال 2022 این قانون را برای همه باشگاه ها تشریح کرده ایم. برخی می گفتند لالیگا هر کاری برای برنگشتن مسی لازم است انجام داده و برخی خلاف این عقیده را داشتند اما در نهایت خود مسی تصمیم گرفت به اینتر میامی برود.»

با این وضعیت مالی صلاح نبود / تباس: همان بهتر مسی به بارسلونا برنگشت 2