دوشنبه 7 آبان 1403

با تایید سرمربی اینترمیامی / خبر خوب به هواداران مسی: مصدومیت تمام شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با تایید سرمربی اینترمیامی / خبر خوب به هواداران مسی: مصدومیت تمام شد!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، به شایعات درباره میزان مصدومیت لیونل مسی پایان داد و درباره شرایط بدنی ستاره بزرگ آرژانتینی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت لیونل مسی در تور پیش‌فصل اینترمیامی جنجالی شده است. وقتی لئو در هنگ‌کنگ بازی نکرد هواداران او در این شهر که بلیت‌های گران‌قیمتی برای تماشای مسی خریداری کرده بودند از عدم حضور در میدان به شدت عصبانی شدند.

ولی مسی از زمان بازی دوستانه اینترمیامی و الهلال در دیگر دیدارهای دوستانه تیمش دقایقی اندک در زمین حضور داشته و گفته می‌شد علت مصدوم شدن ستاره بزرگ آرژانتینی بوده است.

مسی در دیدار بعد که مقابل النصر برگزار می‌شد تنها در دقایق پایانی وارد زمین شد تا اینترمیامی بر اساس قراردادش با عربستانی‌ها، که حضور مسی در میدان را الزامی کرده بود، جریمه نشود. البته رقیب سنتی او کریستیانو رونالدو هم به دلیل مصدومیت در آن بازی حضور نداشت.

در قدم بعدی مسی در هنگ‌کنگ به میدان نرفت و این بازی نکردن او جنجالی شد. وقتی لئو سه روز بعد در ژاپن در دیدار اینترمیامی و ویسل کوبه بازی کرد هنگ‌کنگی‌ها بیشتر عصبانی شده و گفتند مسی چطور تنها سه روز بعد از حضورش در هنگ‌کنگ سلامتش را به دست آورده و توانسته در ژاپن بازی کند.

تاتا مارتینو امروز برای پاسخ دادن به جنجال‌ها درباره مصدومیت لئو مسی با روزنامه میامی هرالد مصاحبه کرد و در تشریح شرایط او گفت:" ما روز قبل از بازی با ویسل کوبه یک جلسه تمرین کردیم. بعد از آن تمرین لئو پیش من آمد و گفت احساس می‌کند شرایطش را دارد و می‌تواند بازی کند. ما هم تصمیم گرفتیم او را به مدت 30 دقیقه در زمین داشته باشیم. مسی بعد از بازی با ویسل کوبه هم راضی و خوشحال بود چرا که درد قبلی را احساس نمی‌کرد و دوباره خودش را در شرایط مسابقه می‌دید".

با تایید سرمربی اینترمیامی / خبر خوب به هواداران مسی: مصدومیت تمام شد! 2