شنبه 31 شهریور 1403

با تغییرات گسترده در ترکیب تیم دلافوئنته / ترکیب اسپانیا و آلبانی: لاروخا زیر و رو شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با تغییرات گسترده در ترکیب تیم دلافوئنته / ترکیب اسپانیا و آلبانی: لاروخا زیر و رو شد!

ترکیب اسپانیا و آلبانی برای یکی از بازی‌های حساس گروه مرگ یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، گروه مرگ یورو 2024، گروه B، با حضور اسپانیا، ایتالیا، آلبانی و کرواسی امشب در حالی به پایان می‌رسد که به جز اسپانیا که صعودش را قطعی کرده تکلیف صدرنشینی و دیگر تیم صعودکرده امشب مشخص خواهد شد.

در حال حاضر اسپانیا با 6 امتیاز در صدر ایستاده، ایتالیا با 3 امتیاز در رتبه دوم و کرواسی و آلبانی با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی حضور دارند. آلبانی در صورتی که امشب دست به کاری بزرگ زده و اسپانیا را شکست بدهد شانس صعود خواهد داشت.

یکی از نکات جدید ترکیب اسپانیا که توسط لوئیس دلافوئنته اعلام شد به میدان رفتن خوسلو از آغاز است. مهاجم رئال مادرید که همین امروز با الغرافه به توافق رسید اولین بازی‌اش در این تورنمنت را انجام می‌دهد. خوسلو 9 بازی ملی در کارنامه دارد و در این بازی‌ها 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. امشب اولین حضور او در تاریخ یورو به حساب می‌آید.

یک تغییر مهم دیگر به میدان رفتن خسوس ناواس است. او با بازوبند کاپیتانی در دفاع راست بازی خواهد کرد تا عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ اسپانیا در یورو را به خود اختصاص دهد. اونای سیمون هم در بازی امشب جایش را داوید رایا سپرده است. امشب کارواخال، کوکوریا، رودری، پدری، روئیز، یامال، موراتا و نیکو ویلیامز هم نیمکت‌نشین هستند تا تیمی کاملا متحول شده از دلافوئنته در زمین ببینیم.

در ترکیب اعلام شده از طرف سیلیوینو، سرمربی آلبانی، شاهد نیمکت‌نشنیی هیسای هستیم. مدافع لاتزیو که در دو بازی مقابل کرواسی و ایتالیا 90 دقیقه در میدان بود ولی امشب را روی نیمکت آغاز می‌کند.

ترکیب اسپانیا: رایا، گریمالدو، لاپورت، ویوین، ناواس، مرینو، زوبیمندی، فران تورس، اولمو، اویارزابال، خوزلو

ترکیب آلبانی: استراکوشا، بالیو، دیمیستی، آیتی، میتای، رمضانی، اصلانی، آسانی، لاچی، بایرامی، مانای

با تغییرات گسترده در ترکیب تیم دلافوئنته / ترکیب اسپانیا و آلبانی: لاروخا زیر و رو شد! 2
با تغییرات گسترده در ترکیب تیم دلافوئنته / ترکیب اسپانیا و آلبانی: لاروخا زیر و رو شد! 3