یک‌شنبه 1 مهر 1403

با حضور بلینگام جای خالی کریم احساس نمی‌شود!/ این ستاره جای بنزما را برای آنچلوتی پر کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با حضور بلینگام جای خالی کریم احساس نمی‌شود!/ این ستاره جای بنزما را برای آنچلوتی پر کرد!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ضمن تمجید از عملکرد جود بلینگام، او را جانشین شایسته‌ای برای کریم بنزما دانست.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در پایان فصل 23-2023 رئال مادرید را به مقصد الاتحاد ترک کرد. در شرایطی که امکان جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال وجود نداشت، رئالی ها سراغ جود بلینگام رفته و این ستاره انگلیسی را از دورتموند به خدمت گرفتند. به عقیده کارلو آنچلوتی، بلینگام توانسته آن چه که از او انتظار می رفته را برآورده کند.

ملی‌پوش انگلیسی شروع خوبی در تیمش جدیدش داشته است. او 3 گل در 2 بازی نخست لالیگا به ثمر رسانده تا نشان دهد تشنه موفقیت و افتخارآفرینی در رئال مادرید است.

در غیاب شماره 9 تخصصی، کارلو آنچلوتی مجبور به تغییر تاکتیک شده و جود بلینگام را درست پشت سر دو مهاجم استفاده می کند.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «چرا رئال مادرید با وجود جدایی بنزما یک مهاجم با خصوصیات مشابه جذب نکرد؟» گفت: "ما معتقدیم حضور بلینگام جای خالی بنزما را پوشش می دهد. او بازیکنی جدی، بالغ و با کیفیت بالاست."

آنچلوتی در ادامه با اشاره به درخشش بلینگام در سن بسیار پایین گفت:"کارهایی که او انجام می دهد برای ما که می شناسیمش تعجب‌آور نیست اما چیزی که باعث شگفتی و حیرت همه شده این است که بلینگام فقط 20 سال سن دارد!"

جود بلینگام نیز کاملا از حضور در رئال مادرید راضی است. او در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده بود که حضور در رئال سطح بازی‌اش را بسیار بالا برده است: "من در حال حاضر 10 برابر بهتر از سال گذشته هستم. از بازی کردن کنار این بچه ها چیزهای زیادی یاد گرفته ام."

با حضور بلینگام جای خالی کریم احساس نمی‌شود!/ این ستاره جای بنزما را برای آنچلوتی پر کرد! 2