شنبه 5 آبان 1403

با حضور مهاجری‌ها و برادران میرزاپور / خیبر خانوادگی به لیگ برتر صعود می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با حضور مهاجری‌ها و برادران میرزاپور / خیبر خانوادگی به لیگ برتر صعود می‌کند

تیم قدیمی حاضر در لیگ یک، امسال را با یک ترکیب جالب و خانوادگی روی نیمکت و کادر فنی آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" خیب خرم آباد فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را با هدف صعود به لیگ برتر با مجموعه‌ای از عواملی که چنین تجربه‌ای را دارند آغاز می‌کند.

این تیم در فصل جدید روی نیمکت رضا مهاجری را به عنوان سرمربی دارد ضمن اینکه فراز کمالوند سرمربی سابق تیم‌های لیگ برتری تراکتور، گسترش فولاد و پارس جنوبی نیز مدیرعامل این باشگاه است. در کاد رفنی خیبر باز هم چهره‌های شناخته شده هستند از جمله ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم ملی و فولاد خوزستان که به عنوان مربی دروازه‌بان‌های خیبر فعالیت خواهد کرد. البته یک اسم جالب دیگر هم در کادر فنی خیبر دیده می‌شود که ابتدا ممکن است بیننده را به اشتباه بیندازد. اسماعیل میرزاپور نیز در کنار ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها اسمش در کادرفنی دیده می‌شود. اسماعیل برادر کوچکتر ابراهیم میرزاپور است و باید دید همکاری این دو برادر چقدر می‌تواند خط دروازه قدرتمندی را برای خیبر بسازد.

عماد مهاجری فرزند رضا مهاجری که به عنوان مربی بدنساز با تیم‌های تحت هدایت پدرش همکاری می‌کند نیز در کادر فنی خیبر حضور دارد.

عوامل کادر فنی خیبر این افراد هستند: 

رضا مهاجری سرمربی  آرتا منهاجی، محسن اسکینی و کاظم بهاروند مربی  ابراهیم میرزاپور مربی دروازه‌بان‌ها  اسماعیل میرزاپور مربی دروازه‌بان‌ها  امین نظری مدیر تیم / سیامک کوهگردزاده مدیر رسانه  سامان امیدواری آنالیزور و عماد مهاجری مربی بدنساز فرشاد ابراهیمی پزشک‌یار / جواد قیصری ماساژور  مجید حسن‌پور تدارکات

با حضور مهاجری‌ها و برادران میرزاپور / خیبر خانوادگی به لیگ برتر صعود می‌کند 2