شنبه 31 شهریور 1403

با خداحافظی کروس، شانس به بارلا رو کرد / ادعا در ایتالیا: علاقه رئال به ستاره خط میانی اینتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با خداحافظی کروس، شانس به بارلا رو کرد / ادعا در ایتالیا: علاقه رئال به ستاره خط میانی اینتر

رسانه‌های ایتالیایی بار دیگر از تلاش رئال مادرید برای جذب نیکولو بارلا خبر دادند و او را جانشین ایده‌آل تونی کروس دانستند.

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو بارلا در بیست و هفت سالگی بار دیگر رویای پوشیدن رئال مادرید را در سر دارد. در ساعتهای گذشته برای چندمین بار در سالهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی او را به عنوان یکی از بازیکنان مد نظر رئال اعلام کردند.

گاتزتا و چند رسانه دیگر می‌گویند با خداحافظی تونی کروس، رئال مادرید بار دیگر بارلا را در رادار باشگاه اسپانیایی قرار داده است.

تا چندی پیش تقویت خط میانی به هیچ وجه اولویت کارلو آنچلوتی نبود. چرا که رئال یکی از بهترین و پرترافیک‌ترین خطهای میانی دنیا را دارد ولی خداحافظی تونی کروس همه چیز را تغییر داد و کارلتو را به فکر جذب هافبک انداخت.

موندو دپورتیوو هم مثل رسانه‌های ایتالیایی این ادعا را تکرار کرد و مدعی شد رئال مادرید به دنبال شروع مذاکره با بارلا بعد از پایان یورو 2024 خواهد بود.

در گذشته چندین بار از تمایل رئال مادرید به جذب بارلا صحبت شده بود و حتی تابستان گذشته به نظر می‌رسید رئال به صورت جدی این ستاره ایتالیایی را می‌خواهد ولی پرز در نهایت به جای او با جود بلینگام به توافق رسید.

این در حالی است که امروز صحبتهایی مبنی بر آسیب‌دیدگی بارلا در اردوی ایتالیا منتشر شده که تیم ملی این کشور را در آستانه یورو نگران کرده است.

با خداحافظی کروس، شانس به بارلا رو کرد / ادعا در ایتالیا: علاقه رئال به ستاره خط میانی اینتر 2