یک‌شنبه 18 شهریور 1403

با شانه آسیب‌دیده نمی‌شود تا ابد بازی کرد / ترس بزرگ رئال: بلینگام شاید زیر تیغ برود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با شانه آسیب‌دیده نمی‌شود تا ابد بازی کرد / ترس بزرگ رئال: بلینگام شاید زیر تیغ برود!

رئال مادرید نگران وضعیت شانه جود بلینگام است و می‌ترسد او بعد از یورو نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام ستاره درخشان فصل گذشته رئال مادرید این روزها در یورو 2024 حضور دارد. بلینگام یکشنبه آینده آخرین بازی‌اش در تورنمنت را در فینال مقابل اسپانیا برگزار کرده و سپس بعد از استراحتی کوتاه به مادرید برمی‌گردد تا خودش را به کارلو آنچلوتی معرفی کند.

درحالی‌که هواداران رئال مادرید بی‌صبرانه منتظرند تا ستاره فصل گذشته‌شان جود بلینگام را به زودی در کنار کیلیان امباپه ببینند این احتمال وجود دارد که آنها برای دیدن این صحنه بیشتر از آنچه تصور می‌شد منتظر بمانند.

مشکل اینجاست که آسیب‌دیدگی قدیمی شانه بلینگام هنوز درمان نشده است. رئال فصل گذشته از این آسیب باخبر بود، ولی حتی نمی‌خواست اسم جراحی را بشنود. از دست دادن چند ماهه جود برای رئال غیر قابل تصور بود.

اما سایت رلوو امروز اعلام کرد که اخیرا مدیران رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که اصرار بی‌فایده است و حالا گزینه جراحی شانه بلینگام بار دیگر روی میز قرار گرفته است.

اینکه بلینگام عملا به بازی کردن با درد شانه عادت کرده به این معنی نیست که او مشکلی ندارد. بر اساس اعلام رلوو مدیران رئال بعد از مشاوره‌های طولانی با پزشکان باشگاه حالا همه سناریوها را در نظر دارند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که بهبودی کامل شانه بلینگام می‌تواند سطح عملکرد او را در زمین به مقدار قابل توجهی افزایش بدهد.

با شانه آسیب‌دیده نمی‌شود تا ابد بازی کرد / ترس بزرگ رئال: بلینگام شاید زیر تیغ برود! 2
با شانه آسیب‌دیده نمی‌شود تا ابد بازی کرد / ترس بزرگ رئال: بلینگام شاید زیر تیغ برود! 3