شنبه 28 مهر 1403

با فلیک خیلی پیشرفت کردیم / پدری: ریباند هم‌تیمی پنالتی ندارد، شلوغ نکنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با فلیک خیلی پیشرفت کردیم / پدری: ریباند هم‌تیمی پنالتی ندارد، شلوغ نکنند

پدری، ستاره بارسلونا، بعد از برد 4-1 مقابل خیرونا از تصمیم داور در صحنه جنجالی به ضرر خیرونا حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز پنجمین برد متوالی خود در پنج هفته اول لالیگا را به شکلی مقتدرانه جشن گرفت و حریف کاتالانش خیرونا را 4-1 در هم شکست.

پدری که در این مسابقه گل چهارم بارسا را به ثمر رسانده بود در پایان مسابقه به ستایش از هانسی فلیک پرداخت و گفت ایده او برای پرس شدید از دقیقه اول رمز تحول بارسا بوده است.

او همچنین از تصمیم داور برای لغو پنالتی خیرونا در نیمه اول حمایت کرد و در عین حال گفت اعتقاد دارد که تصمیم داور برای اخراج فران تورس در پایان بازی درست نبوده است.

خیرونا خوب بود، ولی ما تحت فشارشان گذاشتیم بازی خیلی سختی بود. خیرونا وقتی توپ را در اختیار داشت خیلی خوب کار می‌کرد ولی ما بازی را عالی شروع کردیم و با فشار شدیدی که روی آنها گذاشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

پنج برد در پنج بازی اول، رؤیایی نیست؟ باید خوب شروع می‌کردیم. احساس می‌کردیم مجبوریم عالی شروع کنیم. در سال‌های قبل آنقدر که دوست داشتیم نتوانستیم فصل را خوب شروع کنیم. مربی به ما می‌گفت و اصرار داشت که از دقیقه اول حریف را پرس کنیم. او به ما حالی کرد که برای فتح لالیگا راه این موفقیت از همین بازی‌های اول می‌گذرد. فهمیدیم که باید همین بازی‌های اول را حتما ببریم. حالا اگر در ادامه باز هم امتیاز بگیریم شروع می‌کنیم به فاصله گرفتن از رقبا.

فشار سنگین پرس بارسلونا بر حریفان؟ ما خیلی پیشرفت کرده‌ایم. به وضوح می‌دانیم که مربی چه می‌خواهد و موفق شدیم در زمین ایده‌های او را پیاده کنیم. همین امروز گل اول را به خطر پرسینگی که لامین اجرا کرد زدیم.

کارت قرمز فران تورس؟ بازیکن رایو وایه‌کانو عین همین حرکت را روی من انجام داد و اخراج نشد. باید تکرارش را ببینم. گاهی اوقات داورها روی صحنه‌های مشابه مثل هم سوت نمی‌زنند.

لغو پنالتی خیرونا؟ من به داور گفتم که توپ به بالده برخورد کرد و ریباند بود. ریباند هم‌تیمی طبق قانون پنالتی نیست. چیزی که کارشناس‌های داوری به ما توضیح داده‌اند این است.

با فلیک خیلی پیشرفت کردیم / پدری: ریباند هم‌تیمی پنالتی ندارد، شلوغ نکنند 2