جمعه 30 شهریور 1403

با قراردادی تا تابستان 2027/ امضا شد: تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با قراردادی تا تابستان 2027/ امضا شد: تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس

چند رسانه ایتالیایی و فابریتزیو رومانو اعلام کردند تیاگو موتا دقایقی پیش قراردادش با یوونتوس را امضا کرد و از این پس سرمربی بیانکونری است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد مدیر ورزشی یوونتوس برای امضای قرارداد با تیاگو موتا در خانه او به سر می‌برد. دقایقی پیش چند رسانه ایتالیایی و فابریتزیو رومانو خبر دادند که موتا پای برگه قرارداد را امضا کرده است.

به این ترتیب موتا از این لحظه سرمربی یوونتوس است. انتظار می‌رود باشگاه فردا به شکل رسمی تیاگو موتا را به عنوان سرمربی باشگاه معرفی کند.

پیش از این قطعی شده بود که موتا فصل آینده روی نیمکت بیانکونری می‌نشیند و تنها امضای قرارداد باقی مانده بود. به گزارش رسانه‌های ایتالیایی همکاری جونتولی، مدیر ورزشی یووه، و موتا برای خریدهای مد نظر او در تابستان از امروز آغاز شده و دو طرف امروز در خانه تیاگو موتا علاوه بر امضای قرارداد درباره بازیکنانی که باید امسال تابستان به یووه منتقل شوند هم صحبت کردند.

قراردادی که موتا امروز با یوونتوس امضا کرد سه ساله است. مربی‌ای که فصل گذشته بولونیا را به پدیده سری آ تبدیل کرد و برایش سهمیه چمپیونزلیگ به دست آورد فصل آینده با بانوی پیر تورین در اروپا خواهد جنگید.

با قراردادی تا تابستان 2027/ امضا شد: تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس 2