دوشنبه 18 تیر 1403

با قراردادی 5 ساله / رسمی: یوونتوس جانشین شزنی را معرفی کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با قراردادی 5 ساله / رسمی: یوونتوس جانشین شزنی را معرفی کرد

میشل دی گرگوریو، دروازه‌بان سابق مونزا، به یوونتوس پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس رسما میشل دی گرگوریو، دروازه‌بان مونزا را به صورت قرضی به خدمت گرفت. این قرارداد با گزینه بند خرید اجباری به مبلغ 18 میلیون یورو به اضافه پاداش‌ها منعقد شده است.

این توافق قبل از اتمام فصل گذشته انجام شده بود اما این بازیکن امروز آزمایشات پزشکی خود را پشت سر گذاشت و سپس قرارداد در تورین امضا شد.

بیانیه رسمی بیانکونری تایید می‌کند که ارزش این انتقال قرضی 4.5 میلیون یورو است. قرار است بند خرید او طی سه قسط و 800 هزار یورو به صورت عنوان پاداش پرداخت شود.

همچنین مجموعه دیگری از پاداش‌های مرتبط با عملکرد این بازیکن تا سقف 2 میلیون یورو در این قرارداد گنجانده شده است. بنابراین کل هزینه خرید این بازیکن 18 میلیون یورو تعیین شده است.

اگر عملکرد این بازیکن در فصل آینده قابل قبول باشگاه باشد، یوونتوس قرارداد این بازیکن را دائمی می‌کند.

دی گرگوریو اواخر این ماه 27 ساله می‌شود و از آکادمی جوانان اینتر کار خود را آغاز کرد و قبل از فروش به مونزا تجربه قرضی در باشگاه‌های رناته، آولینو، نوارا و پوردنونه را داشت.

باشگاه یوونتوس طی هفته‌های گذشته به دنبال راهی برای پایان همکاری با وویچک شزنی بود و می‌خواست با معرفی یک دروازه‌بان جوان، دوران جدیدی را آغاز کند که با این خرید رسما تأیید کرد دوران دروازه‌بان لهستانی در این باشگاه به پایان رسیده است.

با قراردادی 5 ساله / رسمی: یوونتوس جانشین شزنی را معرفی کرد 2