دوشنبه 2 مهر 1403

با ورود نیوکسل و لیورپول / جذب این اعجوبه برای رئال دشوارتر شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با ورود نیوکسل و لیورپول / جذب این اعجوبه برای رئال دشوارتر شد

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، نیوکسل و لیورپول تابستان بعد دو رقیب جدی رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه و آینده او همچنان سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات فوتبال است.

به نظر می رسد که این بازیکن فرانسوی فقط دو گزینه دارد: تمدید با PSG یا امضای قرارداد با رئال مادرید. اما طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت که رسانه های فرانسوی و انگلیسی نیز آن را تایید کرده‌اند، چلسی و لیورپول هر دو برای جذب امباپه تلاش خواهند کرد.

طبق این گزارش، دو باشگاه انگلیسی قرار است تمام تلاش خود، را برای به خدمت گرفتن بازیکن پاری سن ژرمن به کار گیرند. در واقع، آنها در تابستان گذشته نیز به عنوان مقصد احتمالی امباپه مطرح شده بودند، اما این بازیکن در پاریس ماند. اکنون آنها به مبارزه بازخواهند گشت.

لیورپول تیمی است که امباپه و اطرافیانش رابطه خوبی با آن دارند و در واقع تابستان گذشته شایعه شده بود که این مهاجم می تواند به صورت قرضی راهی تیم انگلیسی شود. پیشنهادی که پاری سن ژرمن روی میز گذاشت تا بازیکنش را تحت فشار بگذارد.

رئال مادرید اما به این واقعیت اطمینان دارد که امباپه همیشه دوست داشته در برنابئو بازی کند. البته برای جلوگیری از تکرار اشتباهات قدیمی، قرار است در ژانویه با او صحبت کنند تا با او پیش قرارداد ببندند و امضای رسمی به پایان فصل موکول شود.

چیزی که پاری سن ژرمن می خواهد از آن اجتناب کند و همچنان به تلاش برای ترغیب او به تمدید قراردادی که در ژوئن 2024 به پایان می رسد، ادامه خواهد داد. این در حالی است که امباپه ترجیح داده فعلا در مورد آینده خود سکوت کند.

با ورود نیوکسل و لیورپول / جذب این اعجوبه برای رئال دشوارتر شد 2
با ورود نیوکسل و لیورپول / جذب این اعجوبه برای رئال دشوارتر شد 3