جمعه 21 اردیبهشت 1403

با پایان رویای سهمیه برای شیاطین سرخ / سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با پایان رویای سهمیه برای شیاطین سرخ / سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!

بعد از تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل برنلی در بازی خانگی امروز، هواداران در اولدترافورد اریک تن‌هاخ را هو کرده و خواهان اخراجش شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی 1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی برای او در الدترافورد خلق کردند.

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود.

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند.

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق شده است.

با پایان رویای سهمیه برای شیاطین سرخ / سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی! 2