پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

با یک باشگاه بزرگ و تاریخی روبرو هستیم / آلیسون: بازی با ایتالیایی‌ها برای انگلیسی‌ها سخت است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با یک باشگاه بزرگ و تاریخی روبرو هستیم / آلیسون: بازی با ایتالیایی‌ها برای انگلیسی‌ها سخت است

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، در نشست خبری پیش از دیدار با میلان به ستایش از حریف ایتالیایی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از یک فصل غیبت از لیگ قهرمانان اروپا فرداشب در میلان فصل جدید این تورنمنت را با بازی مقابل روسونری آغاز می‌کند.

آلیسون در نشست خبری پیش از این مسابقه به ستایش از میلان و جو ورزشگاه سن‌سیرو پرداخت و گفت بازی با تیمهای ایتالیایی همیشه برای انگلیسی‌ها دشوار بوده و لیورپول باید در اوج تمرکز باشد تا بتواند مقابل روسونری نتیجه بگیرد.

باخت مقابل ناتینگهام فارست پیش از شروع چمپیونزلیگ؟ در بازی آخر نسبت به توانایی‌مان و آنچه در بازی‌های دیگر نشان داده بودیم خیلی فاصله داشتیم. خودمان به این واقفیم. ولی فوتبال سرعت زیادی دارد و حالا باید فقط روی فرداشب تمرکز کنیم. مقابل حریفی سخت قرار می‌گیریم و باید آماده باشیم.

بازگشت به ایتالیا و ایستادن مقابل میلان؟ بازگشت به این کشور برایم همیشه لذت‌بخش است. برای تعطیلات با خانواده‌ام همیشه به ایتالیا می‌آیم و اینجا را کشور خاصی می‌دانم. من عشق ایتالیا هستم ولی فردا بازی سختی است. ما با یک باشگاه بزرگ و تاریخی روبرو هستیم. این دو تیم در دهه اول قرن بیست و یکم در دو فینال روبروی هم قرار گرفتند و برایم بازی با میلان واقعا لذت‌بخش است.

نظرت درباره مایک مانیان، گلر میلان؟ یک دروازه‌بان بزرگ. او سه چهار یا حتی پنج سال است که می‌درخشد. از زمانی که به میلان آمده همیشه درجه‌یک بوده و در تیم ملی فرانسه با اینکه جانشین گلر بزرگی مثل لوریس شده کارش عالی بوده. او حتما بین 10 گلر برتر دنیا حضور دارد.

جو ورزشگاه سن سیرو؟ وقتی در این سطح فوتبال بازی می‌کنید باید بتوانید در زمین خودی یا خانه حریف خودتان را مدیریت کنید. می‌دانم که هزاران هوادار پرشور در ورزشگاه هستند. ما با تیمی فوق‌العاده روبروییم و برای بردن باید در بهترین شرایط خودمان باشیم. بازی با حریفان ایتالیایی همیشه برای تیمهای انگلیسی سخت بوده و باید تمرکز بالایی داشته باشیم.

با یک باشگاه بزرگ و تاریخی روبرو هستیم / آلیسون: بازی با ایتالیایی‌ها برای انگلیسی‌ها سخت است 2