شنبه 7 مهر 1403

ببخشید ولی آلبانی برد می‌خواهد / سیلوینیو: قدردان اسپانیا و نیمه برزیلی، نیمه اسپانیایی‌ام

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ببخشید ولی آلبانی برد می‌خواهد / سیلوینیو: قدردان اسپانیا و نیمه برزیلی، نیمه اسپانیایی‌ام

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، در آستانه بازی با اسپانیا گفت به خاطر گذشته‌اش در فوتبال این کشور قدردان اسپانیا است ولی آلبانی برای برد به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، آلبانی فردا در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف اسپانیا می‌رود که به کسب سه امتیاز نیاز مبرم دارد. پیروزی مقابل اسپانیا تنها شانس آلبانی برای زنده نگه داشتن امید باقی ماندن در یورو است.

آلبانی می‌داند مقابل یکی از بهترین تیمهای این تورنمنت که در هر دو بازی اولش نمایش‌هایی عالی داشته و از بهترینهای یورو 2024 بوده کار دشواری در پیش دارد. با اینحال سرمربی آلبانی گفت تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.

سیلیونیو، سرمربی برزیلی تیم ملی آلبانی، سابقه‌ای طولانی در فوتبال اسپانیا دارد و سالها در این کشور بازی کرده است. او بعد از سه سال بازی با پیراهن آرسنال راهی اسپانیا شد و دو فصل در سلتا ویگو به میدان رفت. او سپس به بارسلونا پیوست و پنج سال بازیکن این تیم بود تا در سال 2009 راهی منچسترسیتی شده و یک سال بعد بازنشسته شود. سیلیونیو در نشست خبری امروزش گفت قدردان اسپانیا است ولی تیمش تنها و تنها به هدف پیروزی به میدان خواهد رفت.

اسپانیا مدعی اصلی قهرمانی است بازی کردن با اسپانیا معرکه است. اسپانیا تیم ملی بزرگ و قدری است. ما برای صعود به یورو از گروهی دشوار بالا آمدیم و اینجا هم در گروه مرگ قرار گرفتیم. آخرین بازی ما مقابل اسپانیا یکی از بهترین تیمهای این تورنمنت است. آنها بهترین بازیکنان دنیا را دارند. من شک ندارم اسپانیا از مدعیان اصلی قهرمانی است.

بازی مهمی است که من تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم. من نیمه برزیلی - نیمه اسپانیایی هستم و برای اولین بار است که به عنوان مربی جلوی اسپانیا بازی می‌کنم. این برای ما مهمترین بازی است و شرایط جدول مهم‌ترش کرده است. من قدردان کشور و فوتبال اسپانیا هستم ولی فردا وظیفه‌ای دارم و تیم ملی آلبانی تنها و تنها برای برد وارد زمین می‌شود.

ببخشید ولی آلبانی برد می‌خواهد / سیلوینیو: قدردان اسپانیا و نیمه برزیلی، نیمه اسپانیایی‌ام 2