دوشنبه 16 مهر 1403

بحث روی نیمکت یونایتد / تن‌هاخ را حتی همکارانش هم قبول ندارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بحث روی نیمکت یونایتد / تن‌هاخ را حتی همکارانش هم قبول ندارند!

اریک تن‌هاخ و رود فان نیستلروی، دیروز در جریان دیدار یونایتد و استون‌ویلا روی نیمکت جر و بحث پرحرارتی داشتند که خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه‌هایی که دیشب در جریان دیدار منچستریونایتد و استون‌ویلا دیده نشد ولی امروز توجه‌های زیادی به آن جلب شده جر و بحث دو مربی هلندی منچستریونایتد است: اریک تن‌هاخ و رود فن نیستلروی.

با اینکه در نگاه اول مشخص نیست که این دو مربی یونایتد چه می‌گویند ولی متخصصان لب‌خوانی جمله‌های رد و بدل شده را کشف کردند. جملاتی که نشان می‌دهد بین تن‌هاخ و نیستلروی اختلاف شدیدی درباره مسائل فنی وجود دارد و تن‌هاخ با کله‌شقی حاضر نیست به حرفهای دستیار جوان‌ترش گوش بدهد.

فن نیستلروی: این تاکتیک جواب نمی‌ده اریک، باید تغییر کنه. تن‌هاخ: نه مطمئن نیستم. همین برنامه بازی رو ادامه می‌دیم.

فن نیستلروی: این بار به من اعتماد کن اریک. با یک سری تغییر جزئی بازی کلا عوض می‌شه.

تن‌هاخ: سرمربی این تیم من هستم رود! تجربه من از تو بیشتره پس تو به من اعتماد کن.

فن نیستلروی: باشه مرد، هر چی خودت صلاح می‌دونی.

اریک تن‌هاخ هیچ زمانی به اندازه امروز خودش را تحت فشار احساس نکرده و صندلی مربی‌گری‌اش لرزان نبوده است. بعد از باخت 3-0 مقابل تاتنهام در هفته گذشته که شکستی تحقیرآمیز بود انتظار می‌رفت مدیران باشگاه حکم اخراج او را صادر کنند. ولی گفته شد آنها به مربی هلندی دو بازی فرصت داده‌اند.

دو بازی‌ای که هر دو با تساوی به پایان رسید. تساوی مقابل پروتو به لطف گل لحظه آخری هری مگوایر در لیگ قهرمانان و همچنین تساوی بدون گل دیروز مقابل استون‌ویلا.

یکی از گزینه‌هایی که برای یونایتد اعلام شده این است که با اخراج تن‌هاخ، فن نیستلروی فعلا به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را به عهده بگیرد تا مدیران باشگاه بتوانند مذاکره با یک مربی بزرگ را پیش ببرند. البته در کنار این گزینه از مذاکرات با توماس توخل برای نشستن روی نیمکت یونایتد هم یاد شده است.

بحث روی نیمکت یونایتد / تن‌هاخ را حتی همکارانش هم قبول ندارند! 2
بحث روی نیمکت یونایتد / تن‌هاخ را حتی همکارانش هم قبول ندارند! 3