دوشنبه 9 مهر 1403

بحران شیاطین سرخ به بازیکنان رسید / دعوای بازیکن 18ساله یونایتد با بزرگترهای تیم! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بحران شیاطین سرخ به بازیکنان رسید / دعوای بازیکن 18ساله یونایتد با بزرگترهای تیم! (عکس)

کوبی ماینو که از تعویض اجباری به‌دلیل مصدومیت عصبانی بود خشم خود را سر هم‌تیمی‌هایش خالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد مقابل تاتنهام هیچ حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 3-0 شکست خورد. اما در جریان مسابقه شاهد اتفاقی عجیب بودیم. بد و بیراه گفتن کوبی ماینو به هم‌تیمی‌هایش کاسمیرو و آنتونی.

ماینوی 18 ساله لحظاتی بعد از اخراج شدن برونو فرناندز آسیب دید و اریک تن‌هاخ در تصمیمی سریع، منتظر نماند تا کادر پزشکی به او رسیدگی کنند و فورا میسون مونت را به جای ماینو راهی زمین کرد.

درحالیکه ماینو لنگ لنگان در حال ترک زمین بود تصاویر تلویزیونی نشان داد که او کنار خط با کاسمیرو و آنتونی که در حال گرم کردن بودند درگیری لفظی پیدا کرد.

به نظر می‌رسید کوبی ماینو از اتفاقی که در کنار زمین افتاده عصبانی است ولی سوال این است که او چرا خشمش را روی دو بازیکنی که کنار زمین در حال گرم کردن بودند خالی کرد. ماینو در نهایت روی نیمکت نشست و میسون مونت به جای او شروع به بازی کرد.

کاسمیرو که در این صحنه هدف خشم ماینو بود از شروع نیمه دوم وارد زمین شد ولی آنتونی در نهایت فرصتی برای بازی پیدا نکرد. یونایتد که در نیمه اول یک گل دریافت کرده بود در نیمه دوم درحالیکه 10 نفره بود دو گل دیگر دریافت کرد تا شکستی تحقیرآمیز را در الدترافورد متحمل شود.

بحران شیاطین سرخ به بازیکنان رسید / دعوای بازیکن 18ساله یونایتد با بزرگترهای تیم! (عکس) 2
بحران شیاطین سرخ به بازیکنان رسید / دعوای بازیکن 18ساله یونایتد با بزرگترهای تیم! (عکس) 3