شنبه 7 مهر 1403

بخاطر مردم تا دقیقه نود می‌جنگیم:/ نورافکن: ملوان هدف‌های بزرگی دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بخاطر مردم تا دقیقه نود می‌جنگیم:/ نورافکن: ملوان هدف‌های بزرگی دارد

امید نورافکن بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن کاپیتان تیم ملوان با امیدواری زیادی نسبت به شرایط تیم خود صحبت کرد و پیروزی مقابل استقلال خوزستان را نتیجه تلاش و خودباوری کادرفنی و بازیکنان این تیم دانست.

امید نورافکن در ابتدای صحبت‌های خود درباره صدرنشینی ملوان گفت: نقطه قوت ملوان این است که تا دقیقه نود تلاش می‌کند، بازیکنان و کادرفنی خوب و پرتلاشی داریم و تلاش می‌کنیم این روند ادامه دار باشد.

او درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: امروز خیلی سخت بردیم، باید روی این مسئله فکر کنیم و نقطه قوت را بیشتر و نقطه ضعف را کار کنیم تا تیم بهتر شود، این تیم هدف بزرگی دارد و امیدوارم که بهتر شویم.

ویدئو: 354325

نورافکن درباره لقب خاص "امید انزلی‌چی" و تشویق هایی که انجام دادند گفت: لطف مردم هست، باور کنید اولین بحثی که در فوتبال خودم و تیم‌مان دارد مردم انزلی اولویت اصلی ما هستند، در این بارون با چتر حضور پیدا می‌کنند و تیم را تشویق می‌کنند، همین باعث می‌شود تا دقیقه نود برای آنها تلاش کنیم، تیمی که پنالتی خراب می‌کند سخت به مسابقه بر می‌گردد.

کاپیتان ملوان در ادامه گفت: همه بازیکنان می‌خواستند که نتیجه را تغییر دهند، بچه‌هایی که وارد زمین شدند تلاش کردند تا دوباره نتیجه را برگردانیم، چند ساعت وقت داریم که خوش‌حال شویم و باید قبل از بازی‌های ملی مقابل نساجی در مازندران بازی کنیم و امیدوارم در آن مسابقه پیروزی کنیم تا از کورس عقب نمانیم.

او درباره آینده ملوان گفت: باید تلاش بیشتری کنیم.