یک‌شنبه 15 مهر 1403

بخت و اقبال هم از او رو برگرداند / تنها ناجی تن‌هاخ هم مصدوم شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بخت و اقبال هم از او رو برگرداند / تنها ناجی تن‌هاخ هم مصدوم شد! (عکس)

هری مگوایر که در بازی با پورتو تیمش را از باخت نجات داده بود امروز در دیدار مقابل استون‌ویلا مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بغرنج اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد لحظه به لحظه دشوارتر می‌شود. ناجی او در بازی سه‌شنبه در لیگ اروپا هم امروز مصدوم شد.

وقتی پزشکان یونایتد هری مگوایر را لنگ لنگان از زمین بیرون می‌بردند اریک تن‌هاخ عصبانی در کنار زمین یک توپ سرگردان را به نهایت خشم و بغض شوت کرد تا نشان بدهد از بخت و اقبالش دل پری دارد.

مگوایر چند ثانیه پیش از سوت پایان نیمه اول مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی برگردد. از شروع نیمه دوم ماتیس دلیخت به جای او وارد زمین شد تا مشخص شود مصدومیت مدافع انگلیسی جدی است.

در تصاویری که از مگوایر هنگام خروج او از زمین مشاهده شد پشت جوراب او کاملا پاره شده بود و مشخص بود که ضربه شدیدی به ساق پای هری وارد شده است. آندره اونانا به مگوایر کمک کرد تا از زمین بیرون برود و سپس سه نفر از کادر پزشکی باشگاه بالای سر او حاضر شدند.

المزراوی، دیگر مدافع یونایتد، که امسال تابستان از بایرن مونیخ به خدمت گرفته شد هم بین دو نیمه تعویض شد و جیش را به ویکتور لیندلوف داد و گفته می‌شود این مدافع مراکشی هم با آسیب‌دیدگی مواجه شده است.

بخت و اقبال هم از او رو برگرداند / تنها ناجی تن‌هاخ هم مصدوم شد! (عکس) 2
بخت و اقبال هم از او رو برگرداند / تنها ناجی تن‌هاخ هم مصدوم شد! (عکس) 3