شنبه 1 اردیبهشت 1403

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد + تصاویر

با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مشاور و مدیرکل حراست استانداری در محل فرمانداری، بخشدار مرکزی بویراحمد معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حسینی خواه مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه گفت: تغییر و آمد و شد مسئولین امری اجتناب ناپذیر است، مهم نقشی است که در مدت مسئولیت ایفا می کنیم و خدمتی است که انجام می دهیم و این مسئولیت ها و میزها به کسی وفادار نیستند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خدمات احمدی کیش بخشدار سابق تقدیر کردند و با معارفه آقای علی اکبری تبار به عنوان بخشدار جدید مرکزی بویراحمد، گفت: آقای اکبری تبار از سوابق و تجربیات بسیار خوبی در حوزه وزارتی و کمیسیون های تخصصی برخوردار است و می تواند کمک کار فرمانداری نیز باشند و وی همچنین باید با هماهنگی کامل با سیاست های دولت سیزدهم در استان و شهرستان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد. مهدوی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه از بخشداری مرکزی بویراحمد می توان به عنوان پر مسئله ترین و پرمشغله ترین بخش استان ذکر کرد، گفت: ، جمعیت، وسعت و سایر ظرفیت های ژئوپلتیکی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد به تنهایی با دو یا چند فرمانداری برابری می کند و این بخش سال ها مورد بی توجهی واقع شده است. مهدوی مطلق عنوان کرد: از تلاش های صادقانه برادر عزیزم جناب آقای احمدی کیش بخشدار سابق صمیمانه تشکر کنم. فرماندار بویراحمد افزود: آقای احمدی کیش مدت زیادی را با ابلاغ سرپرستی، صادقانه و شبانه روزی کار کردند و مدتی را که ما توفیق خدمت داشتیم شاهد خدمات ایشان تا لحظه های آخر بودیم و خدماتشان قابل ستایش است. فرماندار بویراحمد با بیان اینکه یکی از مسائل مهم بخش مرکزی، مسئله زمین و مسکن است، گفت: این بخش می تواند یکی از گلوگاه های مبارزه با برخی مفاسد باشد و متاسفانه نابسامانی هایی در حوزه زمین و مسکن و زمین خواری تا کوه خواری در این بخش بزرگ به وقوع پیوسته است که نیازمند ساماندهی است. فرماندار بویراحمد از روحیه مردمی و همنشینی استاندار با مردم مناطق دوردست و محروم تشکر کرد و گفت: اگرچه بنده فرماندار بویراحمدم، اما بنا به مسئولیت های قبلی ام اطلاع داشتم که منطقه ای مثل پهنوک فراموش شده بود و تشریف فرمایی اقای استاندار به اون منطقه و سایر مناطقی مثل لوداب قابل تقدیر است. وی اکبری تبار را فردی توانمند و با تجربه در امورات و کمیسیون های تخصصی حوزه بخشداری ها و شهرداری ها دانستند و گفت: از حسن اعتماد جناب اقای دکتر احمد زاده استاندار محترم به افراد متخصصی نظیر آقای اکبری تبار تشکر می کنیم. وی از بخشدار مرکزی بویراحمد خواستند که خدمت شبانه روزی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند. اکبری تبار بخشدار مرکزی جدید بویراحمد نیز در سخنانی با تشکر و قدر دانی از بخشداران سابق بخش مرکزی بویراحمد خصوصا آقای احمدی کیش وهمچنین ضمن تشکر از استاندار فهیم، پاک دست، صادق وانقلابی و حسن اعتماد ایشان، از فرماندار انقلابی و جوان و مردمی شهرسان بویراحمد نیز تشکر کردند و گفتند بخش مرکزی بویراحمد پیشانی و شبیه اتاق پذیرایی استان هست که همه باید به آن توجه داشته باشند. و همچنین گفتند تعامل و همفکری با شوراها و دهیاران روستاها و بخش ها را در سیاست های کاری خود دارم پی طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج را موارد مهمی دانستند که مستقیم در ارتباط با بخش مرکزی هستند و باید در این خصوص اقدامات و گام های موثرتری انجام بشود. این مسئول گفت: با تمام وجود و ظرفیتی که داریم برای حل برخی از مشکلات این بخش بزرگ آماده ام. در پایان حکم بخشداری آقای اکبری تبار توسط مدیرکل سیاسی استانداری تقدیم وی گردید. انتهای پیام /
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد + تصاویر 2
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد + تصاویر 3
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد + تصاویر 4