جمعه 8 تیر 1403

بخش فیلم به جشنواره عکس «پنج» اضافه شد / جهانی شدنِ رویداد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بخش فیلم به جشنواره عکس «پنج» اضافه شد / جهانی شدنِ رویداد

بخش فیلم به جشنواره عکس «پنج» اضافه شد و این رویداد از امسال به طور جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی، پس از چهار دوره برگزاری جشنواره عکس «پنج»، در سال 1403 بخش فیلم نیز به آن اضافه شده و این رویداد رقابتی با نام جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج» با حضور آثاری از ایران و دیگر کشورها برگزار می‌شود. دبیری این رویداد را همچون دوره‌های قبل مهدی شادیزاده برعهده دارد.

بخش فیلم این جشنواره در همان گام نخست ثبت جهانی شده و پلتفرم Feshome این بخش را حمایت می‌کند. این پلتفرم اروپایی حدود 500 جشنواره مطرح را برای معرفی و برگزاری حمایت می‌کند.

بخش فیلم از روز اول تیر1403 پذیرای آثار جهانی خواهد بود و دریافت فیلم‌ها تا 20 سپتامبر (30 شهریور) ادامه دارد. برای شرکت فیلمسازان از داخل ایران به زودی لینک ثبت‌نام فعال می‌شود.

فیلم‌های کوتاه، مستند، ویدیو آرت، پرفورمنس آرت و ویدیو می‌توانند در جشنواره رقابت کنند. شرایط فیلم‌ها برای شرکت در جشنواره در لینک زیر https://festhome.com/festival/film-and-photo-awards-festival قابل دسترس است. به زودی فراخوان و داورهای بخش عکس و داوران بخش فیلم اعلام خواهد شد.

عوامل جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج» عبارتند از موسسان: مهدی و علیرضا شادیزاده، دبیر: مهدی شایزاده، اعضای اصلی شورای سیاست‌گذاری: نغمه دانش آشتیانی، محمد شهبازی، علیرضا شادیزاده، مهدی شادیزاده، مدیر اجرایی: محمد نعیمی، مجری طرح: شرکت آنست، مدیر پروژه: سیدجلال بتاعی و مدیر هنری: عسل رئوفی، گرافسیت: حسین عبدی

22057

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1923166