چهارشنبه 4 مهر 1403

بدترین خبر برای توپچی‌ها / نگرانی کاپیتان آرسنال: از این مصدومیت می‌ترسم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدترین خبر برای توپچی‌ها / نگرانی کاپیتان آرسنال: از این مصدومیت می‌ترسم!

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید از شدت مصدومیت مچ پایش ترسیده و نگران شرایطی است که پیش از این تجربه نکرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل ماه جاری میلادی مارتین اودگارد که به اردوی تیم ملی کشورش نروژ پیوسته بود در لیگ ملتهای یوفا به مصاف اتریش رفت. او در جریان این بازی آسیب دید و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

این صحنه بیش از هر کس دیگری آرسنالی‌ها را نگران کرده بود. کمی بعد میکل آرتتا سرمربی آرسنال تایید کرد که اودگارد از ناحیه مچ پا مصدوم شده و آسیب‌دیدگی او جدی است.

درحالیکه آرسنالی‌ها هر روز منتظر خبر جدیدی از شدت مصدومیت کاپیتان‌شان هستند اودگارد امروز درباره شرایط خود صحبت کرد. او مطالبی را مطرح کرد که آرسنالی‌ها را بیش از پیش نگران خواهد کرد.

کاپیتان اودگارد که از او به عنوان فرمانده و پاسور اصلی آرسنال یاد می‌شود در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:" مچ پایم بدجوری پیچ خورد و بعضی از رباطهای مچ پا آسیب دیده. این هم بخشی از فوتبال است و حالا سعی دارم هر چه سریعتر درمان را طی کنم. روز به روز بهتر می‌شوم ولی باید مراقب باشم که بیش از حد فشار نیاورم. این مصدومیتی است که به آن عادت ندارم. در گذشته خوش‌شانس بودم و مصدومیت جدی‌ای نداشتم. وقتی اتفاق افتاد حس می‌کردم جدی است. قبلا از ناحیه مچ مصدوم شده بودم ولی این دفعه دردش خیلی فرق داشت. برای همین ترسیده بودم. راستش الان هم می‌ترسم چون سابقه این شرایط را ندارم و نمی‌دانم چقدر طول می‌کشد تا دوباره بتوانم مثل قبل فوتبال بازی کنم. اما الان در مراحل اولیه درمان هستیم و استراحت مناسب خیلی مهم است. بعد از طی کردن این مرحله نوبت به افزایش قدرت می‌رسد تا دوباره کاملا آماده بشوم".

بدترین خبر برای توپچی‌ها / نگرانی کاپیتان آرسنال: از این مصدومیت می‌ترسم! 2