شنبه 31 شهریور 1403

برابر سیتی انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم / اینزاگی: خاطرات خوب در دربی برایمان امتیاز نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برابر سیتی انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم / اینزاگی: خاطرات خوب در دربی برایمان امتیاز نمی‌شود

سرمربی اینتر می‌گوید که بدون توجه به نتایج دربی‌های قبلی میلان، به مصاف روسونری می‌رود و به دنبال پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و اینتر فردا شب در دربی حساس میلان به مصاف هم می روند. دو تیم فصل را چندان پرقدرت آغاز نکرده‌اند و در شهرآوردی که اینتری‌ها میزبان هستند، شاگردان اینزاگی برای کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز تلاش می‌کنند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در نشست خبری پیش از دربی دلامادونینا گفت: «می‌دانیم که چه بازی‌ای در انتظار ماست. همه می‌دانیم که دربی چه معنایی برای ما، باشگاه و هواداران‌مان دارد. نیاز به اینترِ ویژه‌ای خواهیم داشت، زیرا پس از بازی‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادیم، انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم. اما گاهی در بازی‌هایی مانند دربی، انرژی‌هایی را پیدا می‌کنید که حتی تصورش را هم نمی‌کردید.»

او ادامه داد: «فصل تازه آغاز شده و نباید به دربی‌های گذشته فکر کنیم. خاطرات بسیار زیبایی داریم اما خاطره‌ها امتیاز و گل نمی‌آورند.»

اینزاگی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال غرور پس از موفقیت در تیم او وجود دارد یا خیر، گفت: «نباید چنین اتفاقی بیفتد. ما با تیمی مواجه خواهیم شد که در لیگ مقابل ونتزیا بازی بسیار خوبی انجام داده است. آن‌ها مقابل لیورپول باختند، اما من به این فکر نمی‌کنم که میلان را چطور ارزیابی می‌کنم؛ بلکه فکر می‌کنم که ما باید چه کاری انجام دهیم. ما نیاز به سرعت، تهاجم و اراده داریم.»

وی افزود: «در مورد فشار بر میلان، من روی تیم خودمان تمرکز می‌کنم و روی کارهایی که می‌توانم تأثیر بگذارم. در مورد چرخش بازیکنان هم باید بگویم که بازیکن اصلی وجود ندارد؛ من اینجا 24 بازیکن دارم و وقتی بیوکنن برگردد، تعداد آنها به 25 بازیکن می‌رسد.»

سرمربی اینتر درباره تقابل با فونسکا اضافه کرد: «هرچه که بوده، گذشته است. میلان تیم بسیار خوبی است با مربی عالی. من قبلاً هم او را در رم مقابل خود داشتم. ما باید با سازماندهی و اصولی که در بازی‌های خوب‌مان داشتیم، آماده باشیم.»

او ادامه داد:«میلان در این بازی‌ها تغییراتی داشته است. آن‌ها در برخی لحظات بسیار تهاجمی بودند و در برخی لحظات کمتر. این یک مسابقه باز و بسیار حساس خواهد بود که همه آن را احساس خواهند کرد.»

اینزاگی گفت: «ما احساس قدرت می‌کنیم، در برابر همه و همه چیز.»

او افزود:«ما در دو بازی گذشته فقط یک گل زده‌ایم، اما فرصت‌های زیادی خلق کرده‌ایم. ما مثل سال‌های گذشته هستیم و می‌دانیم که همیشه می‌توانیم بهتر شویم. در حال کار روی تمام کنندگی و پاس آخر هستیم و این آماری است که باید آن را به‌خوبی تحت نظر داشته باشیم.»

اینزاگی در مورد تأثیر لیگ قهرمانان اروپا نیز توضیح داد: «امسال دو بازی بیشتر در لیگ قهرمانان داریم، اما این مثل سال گذشته خواهد بود. لیگ قهرمانان همیشه انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی را مصرف می‌کند و آماده‌سازی چنین بازی‌هایی ساده نیست. اما من فکر می‌کنم که قهرمانی‌ها در بازی‌های مستقیم به‌دست می‌آیند و این بازی‌ها بسیار مهم هستند. تیم‌های کوچک امسال برای همه دردسر ایجاد کرده‌اند.»

وی همچنین در مورد وضعیت بازیکنان گفت: «من هنوز برای ترکیب تیم تردید دارم؛ باید تمرین امروز را ببینم. در مورد لائوتارو؟ هیچ مشکلی وجود ندارد؛ او کاپیتان ماست. این بازیکن یک سال کامل بدون توقف بازی کرده است. او حتی زودتر برگشت تا سریع آماده باشد و بسیار تلاش می‌کند. حتی دیروز هم تمرین بسیار خوبی انجام داد. اگر وضعیتش خوب باشد، قطعاً از دقیقه اول بازی خواهد کرد.»

اینزاگی درباره اهمیت دربی‌ها افزود: «دربی‌های میلان و رم فوق‌العاده هستند. در رم هم بازی‌های شگفت‌انگیز و مهیجی را تجربه کردم. در میلان 11 یا 12 دربی داشته‌ام و اینجا هم جو و فضایی فوق‌العاده وجود دارد. این‌ها دربی‌هایی پر از احساسات هستند.»

او ادامه داد: «امسال ناپولی، سال گذشته یوونتوس و سال قبل از آن آتالانتا بدون حضور در رقابت‌های اروپایی بازی کردند. اما گاسپرینی به من گفت که از نداشتن رقابت‌های اروپایی راضی نیست، زیرا خطر کاهش تمرکز وجود دارد. البته از نظر انرژی یک مزیت است. درمورد دومفرایس؟ او وضعیت خوبی دارد، عملکرد خوبی داشت و یکی از گزینه‌های من است که تا فردا او را مدنظر خواهم داشت.»

اینزاگی در مورد پالاسیوس نیز گفت: «پالاسیوس وضعیت خوبی دارد و خوب کار می‌کند. او نه ایتالیایی و نه انگلیسی صحبت می‌کند؛ فقط اسپانیایی بلد است. کوره آ و لائوتارو بسیار به او کمک می‌کنند. او بازیکن با استعداد و آینده‌داری است. هم‌تیمی‌هایش را مشاهده می‌کند، تکنیک بالایی دارد، بازی را خوب می‌خواند و سعی می‌کند یاد بگیرد. البته که هنوز در تلاش است تا اصول بازی ما را درک کند، اما تماشای کار او لذت‌بخش است. ما در حال آزمایش او در کنار باستونی هستیم تا شاید در آینده به عنوان یک مدافع میانی بازی کند. آیا می‌تواند در آینده مدافع میانی شود؟ هنوز نمی‌توانم بگویم، اما با توجه به توانایی او در سازماندهی بازی و خواندن بازی، شاید بتواند این پست را هم بر عهده بگیرد.»

برابر سیتی انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم / اینزاگی: خاطرات خوب در دربی برایمان امتیاز نمی‌شود 2
برابر سیتی انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم / اینزاگی: خاطرات خوب در دربی برایمان امتیاز نمی‌شود 3
برابر سیتی انرژی‌های جسمی و ذهنی زیادی مصرف کرده‌ایم / اینزاگی: خاطرات خوب در دربی برایمان امتیاز نمی‌شود 4