چهارشنبه 6 تیر 1403

برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشکل خوابگاه داریم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشکل خوابگاه داریم

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مرادصحرایی پیش از ظهر امروز 31 اردیبهشت‌ماه در جلسه مجمع خیرین فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه امید و آینده است و به حمایت همه دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد و نتیجه حمایت‌ها در آینده خواهیم دید. وی بیان کرد: باید به ازای هر 20 دانشجو، یک استاد داشته باشیم که اکنون به ازای هر 100 دانشجو، یک دانشجو داریم. رییس دانشگاه فرهنگیان کشور...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مرادصحرایی پیش از ظهر امروز 31 اردیبهشت‌ماه در جلسه مجمع خیرین فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه امید و آینده است و به حمایت همه دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد و نتیجه حمایت‌ها در آینده خواهیم دید.

وی بیان کرد: باید به ازای هر 20 دانشجو، یک استاد داشته باشیم که اکنون به ازای هر 100 دانشجو، یک دانشجو داریم.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: 50.2 درصد رتبه‌های برتر کنکور سراسری را جذب می‌کنیم، اما مشکل خوابگاهی دازیم به طوری‌که خوابگاه‌ها مانند پادگان هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان متعلق به آموزش و پرورش است، اما درک اینکه ما خادم آموزش و پرورش هستیم، جا نیفتاده است.

مرادصحرایی با انتقاد از اینکه ظرفیت‌های دانشگاه‌های مادر را نادیده گرفتیم، اظهار کرد: 25 هزار معلم آماده فارغ‌التحصیل داریم و اول مهر سرکلاس هستند و با توجه به نیاز اموزش و پرورش 23 هزار نفر از ورودی‌های 98 در مدارس خواهیم داشت و دو ترم باقیمانده‌شان را به صورت نیمه تحصیل خواهند گذرانند.