سه‌شنبه 3 مهر 1403

برای دوست پیدا کردن فوتبالیست نشدم / نمایش جذاب رودیگر: از نیشگون تا فشار روی شقیقه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای دوست پیدا کردن فوتبالیست نشدم / نمایش جذاب رودیگر: از نیشگون تا فشار روی شقیقه!

آنتونیو رودیگر در جدال رئال و سیتی برای خنثی کردن بازیکنان پپ گواردیولا دست به هر کاری زد: از نیشگون گرفتن گیریلیش تا فشار دادن شقیقه جان استونز

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر که ملی‌پوش آلمانی است چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود:" من قوی و جنگجو هستم. مادرم از جنگ داخلی سیرالئون فرار کرد و به برلین آمد و من در محله‌ای خشن در یک کمپ پناهندگان به دنیا آمدم و بزرگ شدم".

رودیگر در دیدار رئال و منچسترسیتی نشان داد که به معنای واقعی کلمه یک جنگاور است. او نه تنها هالند بلکه هر بازیکنی که مقابلش قرار گرفت را به معنای واقعی کلمه خنثی کرد. رودیگر گفته بود:" من برای دوست پیدا کردن فوتبالیست نشدم".

سلطان عظیم‌الجثه خط دفاعی رئال مادرید همیشه در اوج آمادگی بدنی قرار دارد و به ندرت بازی‌ای را برای تیم آنچلوتی از دست داده است. این آمادگی بدنی و کارهای خاصی که آنتونیو در زمین انجام می‌دهد او را به یکی از کاریزماتیک‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا تبدیل کرده است.

در دیدار با سیتی او مامور مهار ارلینگ هالند شده بود اما تنها کسی که توسط رودیگر خنثی شد او نبود. عملا هر بازیکین سیتی که مقابل رودیگر قرار گرفت توسط او خنثی شد.

دوربین‌های شبکه مویستار در طول مسابقه رفتارهای عجیب و غریبی از رودیگر ضبط کردند که برخی از آنها از این قرار است: نیشگون گرفتن گریلیش، فشار دادن انگشت اشاره روی شقیقه جان استونز، پرتاب کردن فیل فودن با یک تنه و درآمدن از خجالت برناردو سیلوا با ضربه آرنج!

نمایش رودیگر در برنابئو آنقدر درخشان بود که وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد هواداران رئال او را ایستاده تشویق کرده و فریادهای "رودیگر، رودیگر" در سانتیاگو برنابئو طنین‌انداز شده بود.

برای دوست پیدا کردن فوتبالیست نشدم / نمایش جذاب رودیگر: از نیشگون تا فشار روی شقیقه! 2