شنبه 14 مهر 1403

برای رونالدو و سلسائو دست زدند: ناراحت نباشید بچه‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای رونالدو و سلسائو دست زدند: ناراحت نباشید بچه‌ها

بازیکنان تیم ملی پرتغال بی سر و صدا و با چهره‌هایی ناراحت هتل محل اقامت‌شان در آلمان را ترک کرده و راهی پرتغال شدند.

به گزارش "ورزش سه"، کریسیتانو رونالدو و ستاره‌های پرتغال که دیشب بعد از پایان ضربات پنالتی با نگاه‌های غمگین و بهت‌زده به جشن فرانسوی‌ها نگاه می‌کردند امروز با چهره‌هایی عبوس و سرهای پایین، بی سر و صدا هتل محل اقامت‌شان در مارین‌فلد را ترک کرده و رهسپار کشورشان شدند.

هتل کلوسترفورته که از شروع یورو میزبان ستاره‌های پرتغالی بود برای خداحافظی با آنها برنامه‌ای تدارک دیده بود که خبرنگار اعزامی روزنامه آبولا می‌گوید پرتغالی‌ها دل و دماغی برای حضور در آن نداشتند و به محض پایان این مراسم کوتاه سوار اتوبوس ویژه خود شدند تا راهی فرودگاه شوند.

بازیکنان پرتغال سوار بر اتوبوس شدند و درحالیکه اتوبوس آنها در حال ترک محوطه هتل بود عده‌ای از هواداران منتظر ستاره‌های ملی‌پوش‌شان بودند تا آنها را تشویق کنند. این نشان می‌دهد پرتغالی‌ها با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی از عملکرد تیم ملی کشورشان ناراضی نیستند و نمی‌خواهند ستاره‌های سلسائو به خاطر یک باخت در ضربات پنالتی افسرده باشند. روبرتو مارتینز به نمایندگی از بازیکنانش برای این دسته از هواداران پرتغالی دست تکان داد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

روزنامه آبولا اعلام کرد هر 26 بازیکن پرتغال در یورو به کشورشان برنمی‌گردند و فدراسیون فوتبال به آنها اجازه داده که اگر می‌خواهند مقصدشان را خودشان انتخاب کنند. برخی از پرتغالی‌ها راهی تعطیلات شده‌اند. در این گزارش نام ستاره‌هایی که راهی تعطیلات شد و به پرتغال برنمی‌گردند کریستیانو رونالدو، دیوگو ژوتا، روبن نوس، ویتینیا، ماتئوس نونز، برونو فرناندز و ژوائو پالینیا اعلام شده است.

برای رونالدو و سلسائو دست زدند: ناراحت نباشید بچه‌ها 2
برای رونالدو و سلسائو دست زدند: ناراحت نباشید بچه‌ها 3
برای رونالدو و سلسائو دست زدند: ناراحت نباشید بچه‌ها 4