یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

برتری رم در ادامه بازی نیمه تمام با حضور آزمون

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برتری رم در ادامه بازی نیمه تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.