یک‌شنبه 8 مهر 1403

برتری غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برتری غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در لوح تقدیر اهدایی مسئولان نمایشگاه، خطاب به رهایی رئیس دانشگاه آمده است: به اعتبار ارزیابی انجام‌شده، غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار، موفق به کسب امتیاز عالی شده و در جمع غرفه‌های برتر و منتخب قرار گرفته است. در روز پایانی نمایشگاه، وزیر علوم، تحقیقات...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در لوح تقدیر اهدایی مسئولان نمایشگاه، خطاب به رهایی رئیس دانشگاه آمده است: به اعتبار ارزیابی انجام‌شده، غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار، موفق به کسب امتیاز عالی شده و در جمع غرفه‌های برتر و منتخب قرار گرفته است.

در روز پایانی نمایشگاه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات‌هایی از کشور پاکستان و ارمنستان از غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیردر بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با ارائه بیش از 59 دستاورد در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشت.