جمعه 31 فروردین 1403

برخورداری: پیوستنم به العربی قطر هنوز قطعی نیست / دو فصل دیگر با گوادالاخارا قرارداد دارم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برخورداری: پیوستنم به العربی قطر هنوز قطعی نیست / دو فصل دیگر با گوادالاخارا قرارداد دارم

دروازبان ایرانی باشگاه گوادالاخارا اسپانیا گفت: با باشگاه گوادالاخارا هنوز قرار داد دارم و هنوز هیچ چیزدر خصوص پیوستن من به تیم العربی قطر مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص پیوستن به تیم العربی قطر اظهار داشت: خبر جدایی از تیم بی ام گوادالاخارا اسپانیا و پیوستن به لیگ قطر صحت ندارد. هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. برخی رسانه های قطری خبر پیوستن من را به تیم العربیه قطر اعلام کردند و برخی از رسانه های داخلی را نیز تحت شعاع قرار دادند.

برخورداری افزود: من تا دو فصل دیگر با گوادالاخارا قرارداد دارم و درحال حاضر علاوه بر مذاکره با این تیم اسپانیایی با باشگاه العربی و چند تیم دیگر هم در حال مذاکره هستم ولی هنوز واقعا هیچ چیز قطعی نیست و اگر خدا بخواهد تا هفته آینده همه چیز مشخص می شود. برخورداری در پایان ضمن تشکر از توجه فدراسیون هندبال و رسانه های داخلی به اخبار لژیونر های هندبال گفت: این حمایت رسانه ای انگیزه ای دو چندان برای ما بازیکنان به وجود می آورد و ما را دلگرم می کند. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم سال آینده ام مشخص شود و سال آینده در باشگاهی بازی کنم که بتوانم عملکردم را بیش از پیش بهبود بخشم تا بتوانم در زمان خودش به تیم ملی کشورم کمک کنم. انتهای پیام /