یک‌شنبه 6 آبان 1403

برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر

فجر سپاسی در مصاف 6 امتیازی با سایپا با گل دقیقه 80 علی آل کثیر برنده شد.

به گزارش "ورزش سه"، این برد موجب بازگشت دوباره فجر سپاسی به جمع مدعیان شد. اگر چه فجر با وجود این برد تیم پنجم جدول است اما اختلاف امتیازش با تیم دوم یعنی سایپا تنها یک امتیاز است و با تیم های سوم و چهارم هم هم امتیاز است و این بدین معنی است که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم دارد.

سایپا که پیش از این بازی با 34 امتیاز تیم دوم جدول بود، اگر پیروز می شد 37 امتیازی می شد و فجر 30 امتیازی باقی می ماند و آنوقت تیم سایپا می رفت تا بعد از شمس آذر شانس صعود خود را به لیگ برتر بیشتر کند اما فجر سپاسی سر بزنگاه برنده شد تا نشان دهد دست از تلاش برای صعود به لیگ برتر نداشته است و با وجود امتیازاتی که در دیدارهای گذشته از دست داد، هم چنان برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم تیم شایسته ای است.

سایپا 34 امتیازی، استقلال خوزستان - خیبر خرم آباد و فجر سپاسی 33 امتیازی؛ این بدین معنی است که در هفته های باقی مانده لیگ یک رقابت بین این تیم های مدعی داغ و جذاب دنبال خواهد شد و بدون شک تیمی در نهایت بعد از شمس آذر به عنوان تیم دوم شانس صعود به لیگ برتر را پیدا خواهد کرد که در بازی های بزرگ برنده شود که فجر سپاسی این کار را امروز به خوبی انجام داد. فجر سپاسی علاوه بر دست یابی به سه امتیاز مهم مانع از این شد که حریفش که جز مدعیان صعود بود، به این امتیاز دست پیدا کند. به همین خاطر امروز برنده بازی 6 امتیازی شد.

فجر سپاسی با هدایت مهدی رجب زاده در بازی های آینده دلخوش به حمایت هواداران و مسئولان استانی در تلاش برای تکرار این نمایش های خوب است تا در نهایت خیلی زود به لیگ برتر برگردد. فجر سپاسی اگر در بازی مهم امروز برنده نمی شد، شاید کمی نا امیدوارانه به کار ادامه می داد اما علی آل کثیر با گلی که زد، فجر را به جدول مدعیان برگرداند. حق با بازیکنان و عوامل تیم فجر سپاسی بود که در پایان بازی شادی زاید الوصفی داشته باشند. شیرازی ها بار دیگر می توانند چالش صعود به لیگ برتر را تکرار کنند.

برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 2
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 3
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 4
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 5
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 6
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 7
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 8
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 9
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 10
برد حیاتی و سرنوشت ساز فجر سپاسی به روایت تصویر 11