یک‌شنبه 1 مهر 1403

برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت

یوونتوس به لطف درخشش دوشان ولاهوویچ و دبل او توانست 3-1 لاتزیو را شکست دهد. کیه‌زا نیز گل دیگر بیانکونری را زد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که از سه بازی اول خود در سری آ دو برد و یک تساوی داشت و در رده سوم جدول بود، امروز میزبانی از لاتزیو را برعهده داشت. لاتزیو با سه امتیاز از سه بازی در رده 12 بود و نیاز مبرم به کسب پیروزی داشت ولی به خوبی می دانست که در آلیانز تورین چه روز سختی خواهد داشت.

یووه در نیمه اول تیم برتر زمین از حیث استفاده از شانس های گلزنی بود و علی رغم تسلط لاتزیو روی توپ و میدان توانست دو گل بزند و 45 دقیقه نخست را پیروز به رختکن برود.

یوونتوس در دقیقه 10 به گل اول رسید. ارسال از راست مانوئل لوکاتلی با بل پای تماشایی ولاهوویچ روی تیر اول همراه شد تا یوونتوس خیلی زود پیش بیفتد.

لاتزیو در دقیقه 25 اولین موقعیت گلزنی را به دست آورد. روی همکاری اندرسون، آلبرتو و شوت کامادا نزدیک بود گل تساوی به ثمر برسد ولی دخالت شزنی مانع شد و یک کرنر برای لاتزیو به دست آمد که ثمری نداشت.

یوونتوس در دقیقه 26 برتری خود را دو برابر کرد. این بار فدریکو کیه‌زا در شلوغی درون محوطه جریمه با یک شوت پای چپ عالی توانست گل دوم را بزند.

لاتزیو در ادامه سراسر حمله شد اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا یووه نیمه اول را 2-0 پیروز به رختکن برود.

لاتزیو نیمه دوم را هجومی اغاز کرد و از چپ و راست روی دروازه میزبان توپ می ریخت تا فاصله را کمتر کند. لاتزیو آنقدر فشار اورد تا در دقیقه 64 توانست یکی از گل ها را پاسخ بدهد. آبی ها توسط لوئیس آلبرتو به گل رسیدند.

اشتباه مدافع یووه باعث شد آلبرتو بیرون محوطه جریمه توپ را بگیرد و در یک موقعیت عالی برای شوتزنی با یک ضربه کات دار تماشایی دروازه یووه را باز کند.

این گل دوام زیادی نداشت و یووه در دقیقه 67 گل سوم را زد. مک کنی یک پاس قطری عالی برای ولاهوویچ در بیرون محوطه جریمه لاتزیو فرستاد. او توپ را به زیبایی کنترل کرد و با یک پیشروی کوتاه و یک شوت محکم پای راست، توپ را دور از دستان گلر لاتزیو درون دروازه جای داد تا حساب کار 3-1 شود.

در نهایت یوونتوس به خوب بازی را کنترل کرد و توانست سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند. یووه موقتا صدرنشین جدول شد.

برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 2
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 3
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 4
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 5
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 6
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 7
برد شیرین خانگی بیانکونری / یووه 3-1 لاتزیو: ولاهوویچ رحم نداشت 8