شنبه 31 شهریور 1403

برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا 3 دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم‌های لچه و ببونیا از ساعت 15 و 30 دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی 1 - 1 به پایان رسید تا تغییری در شرایط 2 تیم حاصل نشود. در دیگر دیدار امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم‌های فیورنتینا و سالرینتانا با هم بازی کردند...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا 3 دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم‌های لچه و ببونیا از ساعت 15 و 30 دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی 1 - 1 به پایان رسید تا تغییری در شرایط 2 تیم حاصل نشود.

در دیگر دیدار امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم‌های فیورنتینا و سالرینتانا با هم بازی کردند که در پایان تیم میزبان یعنی فیورنتینا موفق شد با 3 گل برنده بازی باشد تا با دشت 3 امتیاز به رتبه پنجم جدول برسد.

در دیگر دیدار هم زمان هم تیم‌های اودینزه و هلالس ورونا با هم بازی کردند که این دیدار در پایان 90 دقیقه پر هیجان و دینی با تساوی 3 - 3 به پایان رسید تا اودینزه شانس فرار از قعر جدول را از دست بدهد.

در دیگر‌های امشب هم از ساعت 20 و 30 دقیقه رم برابر ساسولو بازی می‌کند و اینتر و ناپولی هم ساعت 23 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام /