پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

برد پرگل تیم ژابی: لورکوزن تخت‌گاز تا آخر فصل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برد پرگل تیم ژابی: لورکوزن تخت‌گاز تا آخر فصل

بایر لورکوزن با پیروزی 5-0 برابر بوخوم روند شکست‌ناپذیری‌اش را ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ماقبل پایانی بوندسلیگا، بایر لورکوزن مهمان بوخوم بود. در حالی‌که تیم میزبان از همان ابتدای بازی با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد، شاگردان ژابی آلونسو توانستند به یک پیروزی قاطعانه دست یابند.

بازی با برتری لورکوزن آغاز شد. آنها چندین موقعیت خلق کردند و به دروازه حریف نزدیک شدند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. در دقیقه 15 فلیکس پاسلاک، ستاره بوخوم، به دلیل خطای خشن از زمین اخراج شد.

در ادامه لورکوزن حملاتش را افزایش داد و پس از چند حمله نصفه و نیمه و مدیریت بازی، بالاخره در دقیقه 41 به گل اول رسید. جایی که شوت پای چپ پاتریک شیک از مرکز محوطه به تور دروازه چسبید.

در دقیقه 2+45 لورکوزن پس از خطای کوان اشلوتربک بر روی ناتان تلا صاحب یک ضربه پنالتی شد و ویکتور بونیفیس توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند تا لورکوزن با برتری دو گله به رختکن برود.

در دقیقه 50 شیک می‌توانست گل سوم را هم بزند اما شوت پای چپش را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

10 دقیقه بعد هم آندریش شانسش را امتحان کرد اما ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 70 شوت ژاکا از لبه محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.

شش دقیقه بعد ضربه سر عدلی روی سانتر هافمن تبدیل به گل سوم شد و بازی را 3-0 کرد.

برتری لورکوزن در دقایق پایانی هم ادامه داشت. در دقیقه 86 استانیسیچ با شوتی از مرکز محوطه جریمه گل چهارم را به ثمر رساند. در دقیقه 3+90 هم گریمالدو با شوتی زیبا اختلاف را به پنج گل رساند تا بردی پرگل به دست بیاید. لورکوزن با این پیروزی 87 امتیازی شد و اختلاف 15 امتیازی با رتبه دوم را حفظ کرد.

برد پرگل تیم ژابی: لورکوزن تخت‌گاز تا آخر فصل 2
برد پرگل تیم ژابی: لورکوزن تخت‌گاز تا آخر فصل 3
برد پرگل تیم ژابی: لورکوزن تخت‌گاز تا آخر فصل 4