دوشنبه 28 خرداد 1403

برناردو سیلوا:/ افسوس، با قانون قبلی ما رئال را حذف می‌کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برناردو سیلوا:/ افسوس، با قانون قبلی ما رئال را حذف می‌کردیم

برناردو سیلوا همچنان در حسرت حذف از لیگ قهرمانان به دست رئال مادرید است و گفت لغو قانون گل زده در خانه حریف به ضررشان شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید حذف شد. این دومین ناکامی سیتی برابر رئال در سه فصل اخیر بود. سیتی در زمین رئال 3-3 این تیم را متوقف کرد و در بازی برگشت وقتی کار در 120 دقیقه 1-1 مساوی شد، سرنوشت را ضربات پنالتی تعیین کرد و رئال موفق‌تر بود.

برناردو که یکی از پنالتی‌های سیتی را خراب کرد، هنوز در شوک آن بازی است. او به رسانه باشگاه گفت: «اگر فصل جاری همچنان قانون گل زده در خانه حریف پابرجا بود، ما به جای رئال به دور بعد می رفتیم. افسوس که دیگر این قانون نیست. ما چند سال قبل با همین قانون برابر تاتنهام ناکام ماندیم (2019). البته باید به قانون احترام گذاشت و تابع آن بود. قبلا در مراحل حذفی، تیم های میزبان برای اینکه گلی دریافت نکنند، محتاط‌تر بازی می کردند اما حالا شرایط عوض شده و بازی‌ها جذاب‌تر است.»

برناردو ادامه داد: «برابر رئال ما همه توان‌مان را در زمین گذاشتیم و همه این را دیدند. به همین دلیل علی‌رغم شکست، هواداران ایستاده ما را تشویق کردند. خیلی تلاش کردیم به دور بعد برویم ولی نشد. در نهایت فوتبال همین است.»

برناردو سیلوا:/ افسوس، با قانون قبلی ما رئال را حذف می‌کردیم 2