جمعه 30 شهریور 1403

برنامه ترزیچ برای رویارویی با کارلتو / دورتموند، رئال مادرید را مو به مو شبیه‌سازی کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه ترزیچ برای رویارویی با کارلتو / دورتموند، رئال مادرید را مو به مو شبیه‌سازی کرد!

روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین اخیر دورتموند می‌گوید به نظر می‌رسد ادین ترزیچ، در حال تست برنامه‌ای ویژه برای بازی با رئال است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند پرهیجان‌ترین روزهای خود در این فصل را پشت سر می‌گذارد. زردهای ایالت وستفالیا پنج روز دیگر باید در بزرگترین بازی فصل به مصاف رئال مادرید بروند. دیداری که می‌تواند قهرمانی چمپیونزلیگ را نصیب تیم ادین ترزیچ کند.

روزنامه بیلد گزارشی از تمرین امروز دورتموند منتشر کرده و می‌گوید به نظر می‌رسد این تمرین اهمیت زیادی داشته است. بیلد از مجموعه تمرینی بروسیا دورتموند گزارش داد که ادین ترزیچ برنامه‌ای را به آزمون گذاشته بود که پیش از این در تمرینات دورتموند دیده نشده بود.

به خواست سرمربی دورتموند امروز تیم اصلی بعد از انجام تمرینی سبک در یک بازی دوستانه به مصاف تیم زیر 23 سال باشگاه رفت. اما نکته اصلی که بیلد به آن اشاره می‌کند این است که تیم زیر 23 سال دورتموند در این مسابقه دقیقا همان تاکتیکی را به نمایش گذاشت که در این فصل بارها از رئال مادرید در بازی‌هایش دیده شده بود.

مشخص است که ادین ترزیچ می‌خواهد بازی با رئال مادرید را برای بازیکنان اصلی خود شبیه‌سازی کند.

ترزیچ برای هر چه دقیق‌تر شدن شبیه‌سازی خود اصرار داشت که تیم زیر 23 سال دورتموند با پیراهن سفید به میدان برود تا بازیکنان اصلی حتی چشم‌هایشان به دیدن بازیکنانی با پیراهن سفیدرنگ رئال عادت کند.

تیم زیر 23 سال دورتموند با آرایش 4-3-2-1 بازی می‌کرد، چیدمانی که کارلو آنچلوتی در این فصل با آن نتایجی عالی گرفته است.

در گزارش بیلد از تمرین دورتموند اشاره شد که ترزیچ می‌داند در فینال ومبلی به احتمال زیاد کنترل توپ تا حد زیادی در دست رئال خواهد بود. او به تیم اصلی و تیم زیر 23 سالش گفته بود که باید طوری بازی کنند که کنترل توپ در دست زیر 23 ساله‌ها باشد و تیم اصلی بارها و بارها ضدحمله را تمرین کرد. این همان استراتژی‌ای بود که در دو بازی نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن به نفع دورتموند عمل کرد.

برنامه ترزیچ برای رویارویی با کارلتو / دورتموند، رئال مادرید را مو به مو شبیه‌سازی کرد! 2