دوشنبه 7 آبان 1403

برنامه لاپورتا برای پر کردن جای خالی گاوی / بارسا تایید کرد: ادگار داویدز جدید می‌آید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه لاپورتا برای پر کردن جای خالی گاوی / بارسا تایید کرد: ادگار داویدز جدید می‌آید!

بارسلونا تایید کرد که با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت گاوی در ماه ژانویه به دنبال جذب یک هافبک خواهد بود تا جای خالی گاوی را پر کند.

به گزارش "ورزش سه"، گاوی در زمانی که برای شرکت در بازی‌های ملی به اردوی اسپانیا رفته بود، رباط صلیبی پاره کرد و به همین علت تا پایان فصل قادر به بازگشت به میادین و بازی کردن برای بارسلونا نیست.

پیش از این گفته می‌شد بارسلونا از نظر مالی توان این را ندارد که برای گاوی جانشین جذب کند، اما خوان لاپورتا رئیس باشگاه امروز تایید کرد بارسا به دنبال جذب یک بازیکن قرضی در ماه ژانویه است. او گفت بارسا در نظر دارد مثل ادگار داویدز که در میانه فصل 04-2003 به صورت قرضی از یوونتوس به بارسا پیوست هافبکی را به خدمت بگیرد تا جای خالی گاوی را پر کند.

لاپورتا که با خبرگزاری EFE صحبت می‌کرد گفت: "اگر بتوانیم با لالیگا بر سر فرپلی مالی به توافق برسیم، ایده ما این است که یک هافبک جدید به خدمت بگیریم تا جای خالی گاوی را پر کند. این هافبک به صورت قرضی تا پایان فصل به بارسا می‌پیوندد. همان‌طور که سال‌ها پیش این کار را با ادگار داویدز کردیم. به نظرم تا قبل از پایان سال جاری میلادی می‌توانیم شرایط را برای یکی دو قرارداد که دنبال آنها هستیم فراهم کنیم".

برنامه لاپورتا برای پر کردن جای خالی گاوی / بارسا تایید کرد: ادگار داویدز جدید می‌آید! 2