سه‌شنبه 3 مهر 1403

برنامه‌های لورکوزن برای فروش فلوریان ویرتز / به رئال قیمت داده شد: 150 میلیون یورو آماده کنید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه‌های لورکوزن برای فروش فلوریان ویرتز / به رئال قیمت داده شد: 150 میلیون یورو آماده کنید

بیلد در خبری که مورد توجه رئال مادرید قرار خواهد گرفت قیمت فلوریان ویرتز از دید بایر لورکوزن را اعلام کرد.

به گزرش "ورزش سه"، با درخشش خارق‌العاده فلوریان ویرتز چند باشگاه بزرگ پروژه‌هایی برای جذب این پدیده فوتبال آلمان تعریف کرده‌اند. به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید برای خرید ویرتز مصمم‌تر هستند.

روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی اختصاصی اعلام کرد مدیران لورکوزن قیمت مد نظرشان برای واگذاری فلوریان ویرتز را مشخص کرده‌اند. فلورنتینو پرز بدون شک از این قیمت راضی نخواهد بود. به ادعای بیلد لورکوزن در صورت جدی شدن مذاکرات در ماه‌های انتهای فصل این رقم را اعلام خواهد کرد: 150 میلیون یورو.

فلورنتینو پرز به دنبال ساخت یک رئال کهکشانی دیگر است. او امسال تابستان کیلیان امباپه را به خدمت گرفته و رسانه‌های شهر مادرید از ارلینگ هالند و فلوریان ویرتز به عنوان هدفهای اصلی او برای یکی دو فصل آینده یاد می‌کنند.

بیلد می‌گوید بر اساس شنیده‌هایش رئال مادرید و به خصوص شخص پرز آنقدر به ویرتز علاقه‌مند هستند که حتی شاید مانعی برای پرداخت 150 میلیون یورو به لورکوزن نداشته باشند. در این صورت این جوان 21 ساله آلمانی بعد از رئالی شدن به یکی از گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال خواهد شد.

با اینکه ژابی آلونسو تمایلی به از دست دادن یکی از عناصر اصلی تهاجمی تیمش ندارد ولی هم او و هم مدیران لورکوزن می‌دانند که حفظ ستاره‌ای در حد و اندازه ویرتز برای این باشگاه ممکن نخواهد بود.

یکی از گزینه‌های فلورنتینو پرز برای انجام چنین خرید بزرگی جدا شدن وینیسیوس و پیوستن او به یکی از باشگاه‌های عربستانی است. رئال برای وینی چنان پولی از عربستانی‌ها خواهد گرفت که خرید ویرتز با قیمت 150 میلیون یورویی برایش چندان دشوار نخواهد بود.

اما مشکل این است که امروز مشخص شد وینیسیوس به احتمال زیاد فاتح توپ طلای امسال خواهد بود. فروختن بازیکنی که توپ طلا به دست آورده حتی برای رئیس مقتدری مثل پرز به این سادگی نیست. او مجبور می‌شود به هواداران پاسخ بدهد که چرا یک ستاره بزرگ که توپ طلا گرفته را از دست می‌دهد تا برای خرید جوانی مثل ویرتز قمار کند.

برنامه‌های لورکوزن برای فروش فلوریان ویرتز / به رئال قیمت داده شد: 150 میلیون یورو آماده کنید 2